AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Isåfall hva? Har 3 barn og venter nr 4. To gutter og en jente. Var kvalm med alle, men kun kvalm til uke 15 med guttene og ut svangerskapet med jenta. Derimot kastet jeg opp som en gris med jenta og ikke en eneste gang med gutten. Er nå gravid og kvalmen har begynt å gi seg, + at jeg ikke har kastet opp. Derav tenker jeg det kanskje er en gutt der inne. Skjønner selvsagt at dette ikke er noen garanti, bare sammenligning og erfaring. Noen andre med lignende erfaring? 😊 Anonymkode: f499f...df9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Forskjell på mine graviditeter, men det har nok ikke noe med kjønn å gjøre Var i absolutt verst form med gutt. Anonymkode: bd6d8...ebe
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Forskjell på mine graviditeter, men det har nok ikke noe med kjønn å gjøre Var i absolutt verst form med gutt. Anonymkode: bd6d8...ebe Har du fler enn to så du kan sammenligne? 😃 Ja fasit er det nok aldri😆 Anonymkode: f499f...df9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Har fire jenter, og fire ulike svangerskap. Så ingen sammenheng med kjønn her. Mest kvalm og bekkenvondt med nummer 2, best form med nummer 3 og 4. Anonymkode: 27f63...100 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Hvis man ser på en stor gruppe gravide, så rapporteres det om kvalme litt hyppigere hos de som bærer jente foster. Men det er likevel ikke noe jeg ville tillagt vekt, da svangerskapskvalme er såpass vanlig i en graviditet uansett. Jeg personlig var mer kvalm og hadde tidligere sterke symptomer med jenta, det var også en tyngre graviditet, men andre faktorer som kan spille inn et at det var mindre rom for hvile i andre svangerskap enn i første, jeg var også eldre. Anonymkode: 7c221...cb6 1
Vilali Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 Nei, jeg merket i grunn ikke noe forskjell på noen av de... Har to gutter og ei jente. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Har du fler enn to så du kan sammenligne? 😃 Ja fasit er det nok aldri😆 Anonymkode: f499f...df9 Vært gravid fire ganger, forskjellige grad av plager og kvalme i svangerskap, ikke noe sammenheng mellom kjønn. Anonymkode: bd6d8...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 Hittil har to av mine vært identiske, og det siste annerledes fra dem, så jeg er veldig spent på denne:) Anonymkode: f499f...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå