AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Jeg tror KG snart kan opprette et nytt underforum som heter «Skinny jeans». Anonymkode: 3012a...0b1 30
Morpheus Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Det er rart det er enten elsket eller hatet. Aldri noen som har et nøytralt forhold til det. Jeg liker det og bruker det en gang i blandt. Andre lar seg provosere av det. Selv om de aldri kommer til å bruke det selv. Hvorfor bry seg da? Blir som å irritere seg over at noen liker ananas på pizzaen. Bare la vær å bestill pizza med ananas da? Eller la vær å bruke skinn jeans hvis du heller sverger til andre plagg. Så enkelt er det. 10
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Morpheus skrev (6 timer siden): Det er rart det er enten elsket eller hatet. Aldri noen som har et nøytralt forhold til det. Jeg liker det og bruker det en gang i blandt. Andre lar seg provosere av det. Selv om de aldri kommer til å bruke det selv. Hvorfor bry seg da? Blir som å irritere seg over at noen liker ananas på pizzaen. Bare la vær å bestill pizza med ananas da? Eller la vær å bruke skinn jeans hvis du heller sverger til andre plagg. Så enkelt er det. Tror det er de færreste som blir provosert av skinny jeans. Jeg er en av de som ikke liker skinny jeans og blir jeg spurt om hva jeg syns om de svarer jeg ærlig. De er i fæle i mine øyne, men hva andre velger å gå med bryr meg ganske lite. Anonymkode: 8df1b...18b 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Er det et tema folk bryr seg o altså? Ikke bare på KG? Anonymkode: 9a1cf...cff 4
Othea Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Jeg synes man skal få lov til å gå med det en selv vil😁
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 Tror det er noen få sjeler som er veldig aktive her som ytrer mest hat mot det. Anonymkode: fe02d...c1f 4
skreppamedleppa Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Bryr meg altså så lite både hvem som går med det, hvem som ikke går i de, hva folk synes om buksene og alles sine "ærlige" meninger om temaet.. Det er i det store og hele et veldig ikke tema i den virkelige verden.. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 Hva er galt med ettersittende jeans? Stretch er digg😃 Anonymkode: 070a2...51d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #10 Skrevet 27. mai 2021 At de er brennbare må jo skyldes stoffet de er laget av. Utover det så er de "provoserende" fordi de er regelrett stygge. Anonymkode: 15b41...a0f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #11 Skrevet 27. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det et tema folk bryr seg o altså? Ikke bare på KG? Anonymkode: 9a1cf...cff Tror bare det er på KG det er et tema Anonymkode: cc6e0...254 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Skrevet 28. mai 2021 Jeg tror dette har fått så mye oppmerksomhet fordi mange som går med skinny jeans (ikke alle) rett og slett ikke har fått med seg at det er skikkelig ut. Og de har gått rundt med det i god tro og trodd de er moteriktige. Så når de da får vite at de har gått med et plagg som mange har himlet med øynene av i flere år nå går de i fornektelse. Og prøver å overbevise andre om at det ikke er så «ut». Men for all del! Jeg har ikke noe imot at andre går med skinnyjeans. Andre må gå med akkurat det de vil. Men jeg tenker ikke akkurat på de som går med skinnyjeans som moteløver. Og det må våre lov. Anonymkode: 45313...e0a 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #13 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror dette har fått så mye oppmerksomhet fordi mange som går med skinny jeans (ikke alle) rett og slett ikke har fått med seg at det er skikkelig ut. Og de har gått rundt med det i god tro og trodd de er moteriktige. Så når de da får vite at de har gått med et plagg som mange har himlet med øynene av i flere år nå går de i fornektelse. Og prøver å overbevise andre om at det ikke er så «ut». Men for all del! Jeg har ikke noe imot at andre går med skinnyjeans. Andre må gå med akkurat det de vil. Men jeg tenker ikke akkurat på de som går med skinnyjeans som moteløver. Og det må våre lov. Anonymkode: 45313...e0a Synes det er rart å bli dømt etter mote. Jeg tror mange som ikke liker skinny jeans er folk som ikke passer det. Alså de som synes det er ubehagelig eller at buksene sitter stygt. Anonymkode: 93722...efa 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #14 Skrevet 28. mai 2021 What?? Visste ikke at det var et så forhatt plagg 😂 Har brukt det i alle år. Det er jo helt basic? Hva mener dere at man skal gå med da som er mer "moteriktig"? Jeans som går langt opp på magen? Vide svære jeans ala 70 tallet? Anonymkode: 727dc...d42 12
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #15 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Synes det er rart å bli dømt etter mote. Jeg tror mange som ikke liker skinny jeans er folk som ikke passer det. Alså de som synes det er ubehagelig eller at buksene sitter stygt. Anonymkode: 93722...efa Blir jo ikke dømt for personlighet, men blir dømt som «ikke så opptatt av mote». Ingenting unaturlig med det. Anonymkode: 45313...e0a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #16 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): At de er brennbare må jo skyldes stoffet de er laget av. Utover det så er de "provoserende" fordi de er regelrett stygge. Anonymkode: 15b41...a0f Da må du jo ha lidd fryktelig de siste tjue årene, når alle kvinner har gått med dem....? Anonymkode: 3cef5...05f 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #17 Skrevet 28. mai 2021 Det er blitt et generasjonssymbol som de unge har valgt for å distansere seg fra oss «gamle». Hadde det ikke vært skinny jeans, hadde det vært noe annet. Anonymkode: 5be82...f57 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #18 Skrevet 28. mai 2021 Skjønner ikke greia med dette hatet jeg heller. Elsker skinny jeans, men nå er jeg ganske basic og kjedelig i klesstilen. Bor på bygda og her går vi gamlinger i skinnyjeans. Anonymkode: 6ecae...d46 7
Wilma89 Skrevet 28. mai 2021 #19 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror dette har fått så mye oppmerksomhet fordi mange som går med skinny jeans (ikke alle) rett og slett ikke har fått med seg at det er skikkelig ut. Og de har gått rundt med det i god tro og trodd de er moteriktige. Så når de da får vite at de har gått med et plagg som mange har himlet med øynene av i flere år nå går de i fornektelse. Og prøver å overbevise andre om at det ikke er så «ut». Men for all del! Jeg har ikke noe imot at andre går med skinnyjeans. Andre må gå med akkurat det de vil. Men jeg tenker ikke akkurat på de som går med skinnyjeans som moteløver. Og det må våre lov. Anonymkode: 45313...e0a Men er det et mål å være en moteløve? 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå