Gå til innhold

Skal i 40-årslag og har sagt ja til å spleise på gave med de andre gjestene, men....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i 40-årslag til en bekjent. Vil ikke kalle henne nær venninne. Vi møtes kanskje et par ganger i året. 

En nær venninne av hun som skal feire sendte melding til alle gjestene og spurte om de ville være med og spleise på gave. Dette sa jeg ja til. 

Men nå kom forslaget om å kjøpe en designerveske, og om alle gjestene kunne vippse 700 kroner. Må ærlig talt innrømme at jeg fikk litt bakoversveis! Det kan jeg IKKE ta meg råd til nå. Det er også langt i fra beløpet jeg pleier å gi i gave til mine nærmeste venninner. Jeg har foreløpig ikke sagt noe, for jeg vil ikke virke kjip. Det er over 20 som er med på spleisinga, men kun et par stykker som har sagt ok. Jeg tenker at det må vel være flere som tenker i samme baner som meg? Men ingen har sagt noe. Og jeg vil ikke være hun kjipe... 

What to do? Bare sitte på gjerdet og vente? 

Anonymkode: 71616...cfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vært ærlig og sagt at beklager, dette blir i det dyreste laget for min del. Enkelt og greit.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Ville bare sagt at det blir dessverre dyrere enn du hadde tenkt og at du derfor trekker deg fra spleisegaven.

Anonymkode: 2f2ff...26d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...