Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Telenor ønsker å sette opp en telemast på tomta vår. Det er et godt stykke fra huset, så det blir ikke sjenerende, og det vil sannsynligvis føre til svært mye bedre mobildekning i hele området her. Så det høres jo positivt ut. Men vi har fått tilbud fra Telenor på evig grunnrett av den delen av tomta for et engangsbeløp på 15.000 kr. Med tanke på hva tomta evt. kan brukes til fremover, synes vi det er lite. Er det noen andre som har erfaring med dette? 

Anonymkode: b0b07...f21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg kjenner Telenor gjennom jobb, så er dette et fast beløp de gir, og aksepteres ikke det så venter de bare til situasjonen blir mer desperat og tilbyr mindre. De er definisjonen på kyniske.

Anonymkode: bbf37...55f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Slik jeg kjenner Telenor gjennom jobb, så er dette et fast beløp de gir, og aksepteres ikke det så venter de bare til situasjonen blir mer desperat og tilbyr mindre. De er definisjonen på kyniske.

Anonymkode: bbf37...55f

Hvorfor skal ts være desperat? Står ikke noe sted at de har ordentlig dårlig dekning p.t.

Jeg hadde ikke villet ha en sånn i hagen. Er det derimot 50 m eller mer unna huset da kunne de satt den opp.

Anonymkode: 0dd87...3fa

• Liker 1
Skrevet

Personlig skulle jeg hatt 15 000 kr i året for å godta noe slikt. Disse inntektene skulle følgelig også fulgt tomta ved et eventuelt salg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri godtatt det. Den må bygges og vedlikeholdes. Du mister endel av tomta di. Og dette til 15k? Nope

Anonymkode: 0b4cf...c9b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...