Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

N

Endret av Sappi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja psykologen vil forstå det. 

Anonymkode: dab2f...b73

AnonymBruker
Skrevet

Men du er vel like utslitt neste uke? Møt heller opp og fortell om akkurat de du forteller her. 

Anonymkode: 7c7bd...ca5

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Men du er vel like utslitt neste uke? Møt heller opp og fortell om akkurat de du forteller her. 

.

Endret av Sappi
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er jo dobbelt utslitt nå, etter til og med møtt opp og ventet der lenge..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er jo dobbelt utslitt nå, etter til og med møtt opp og ventet der lenge..

Ja, men likevel. 

AnonymBruker
Skrevet

En gang var jeg så trøtt da jeg var hos psykologen. Jeg bare stirret ut i lufta, vi pratet veldig lite. Fikk lite ut av den timen. 

Anonymkode: 44c14...fad

AnonymBruker
Skrevet

Ts, en del av det å ta vare på seg selv er å ta slike avgjørelser. Du må avgjøre hva som er best for deg, ikke hva andre tenker eller psykologen tenker, eller noe. Hva trenger du? Det kommer frem her at du er for sliten og orker ikke, og bare vil ha litt støtte og bekreftelse på det, det er helt ok og det får du fra meg nå. Gjør det som føles riktig for deg, dette er din prosess og din vei. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts, en del av det å ta vare på seg selv er å ta slike avgjørelser. Du må avgjøre hva som er best for deg, ikke hva andre tenker eller psykologen tenker, eller noe. Hva trenger du? Det kommer frem her at du er for sliten og orker ikke, og bare vil ha litt støtte og bekreftelse på det, det er helt ok og det får du fra meg nå. Gjør det som føles riktig for deg, dette er din prosess og din vei. 

Tusen takk❤️❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sappi skrev (11 minutter siden):

Tusen takk❤️❤️

Bare hyggelig, vær god mot deg selv ❤

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende at psykologen har muligheter til å ha timen over nett, om det kan gjøre det enklere for deg å ha timen? Jeg hadde det noen ganger med min psykolog, i starten da det kunne bli for slitsomt å dra fysisk på kontoret. 

Anonymkode: 240eb...793

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det kan hende at psykologen har muligheter til å ha timen over nett, om det kan gjøre det enklere for deg å ha timen? Jeg hadde det noen ganger med min psykolog, i starten da det kunne bli for slitsomt å dra fysisk på kontoret. 

Anonymkode: 240eb...793

J

Endret av Sappi
AnonymBruker
Skrevet

Man skulle forvente at det var ok men den jeg gikk til skrev at jeg ikke var villig til å la meg behandle pga jeg hadde fravær. Meldt fravær pga sykdom (hadde gallestein og lang reisevei).

Anonymkode: e0d93...084

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du er veldig sliten i dag, men vil det ikke bare bli verre å dra opp samme følelser neste uke? Er det ikke bedre å få det "overstått" også kan du slappe av godt i morgen?

Anonymkode: bfad9...3ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner at du er veldig sliten i dag, men vil det ikke bare bli verre å dra opp samme følelser neste uke? Er det ikke bedre å få det "overstått" også kan du slappe av godt i morgen?

Anonymkode: bfad9...3ab

Enig i denne. Hva gjør det lettere neste uke? Plaster eller langvarig pine? Møt opp. Du trenger ikke å snakke om ting du ikke må. Kanskje det kunne vært fint å snakke om hvorfor du ikke er helt trygg ennå? At du blir forferdelig sliten og må kjempe med deg selv? Start i det små. Så får de store greiene komme når de kommer. Jeg tenker at sånne "ikke snakke om de vonde tinga" også er nyttige timer. Å føle tillit og at man kan slappe av hos behandler er viktig for meg. 

Anonymkode: da6ae...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...