Gå til innhold

Ville dere sagt at dette er en bra stigning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tatt noen gtester med jevne mellomrom. Er egentlig 13dpo idag, venter mensen imorgen som jeg da regner med at ikke kommer.. for meg så kan det virke som at jeg er litt lenger på vei enn 13 dpo. Den øverste testen er 9-10 dpo, nederste er idag.. ifølge kalenderen. Er dette en god økning? Er veldig redd da forrige endte i sa, men da fant jeg det ikke ut før uke 5 og synes aldri streken var like sterk i uke 5 med rfsu som det den er idag😅

Anonymkode: b96bc...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

0BCE8EA4-D4AB-4B7A-A1FF-66C98651788C.jpeg

Glemte bilde😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt perfekt økning! 👍
Du bør gå over til digital nå om du ønsker å sjekke videre økning, da strimler kan stagnere etter IKM. Ta digital èn gang i uken til du får 3+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (9 minutter siden):

Helt perfekt økning! 👍
Du bør gå over til digital nå om du ønsker å sjekke videre økning, da strimler kan stagnere etter IKM. Ta digital èn gang i uken til du får 3+

Takk for svar! Jeg fikk 1-2 på digital når jeg sto med den midterste testen på bilde i hånda 🤗 når ville du testet på nytt med digital da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! Jeg fikk 1-2 på digital når jeg sto med den midterste testen på bilde i hånda 🤗 når ville du testet på nytt med digital da? 

Nøyaktig èn uke etterpå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok digital test en uke etter hverandre, tre uker på rad, og fikk ikke opp 3+ på siste

Jeg er fremdeles gravid, så ikke stol 100 % på dem

veldig fin stigning, gratulerer så mye😍

Anonymkode: 0e358...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk 3+ på digital en gang og fant ut av MA litt etterpå. Denne gangen fikk jeg 2-3 når jeg var over 5 uker, men er fortsatt gravid(uke 22). Å stole på at alt er bra fordi digital viser stigning er ikke noe vits. Positiv test=gravid. Vil du vite mer, dra på tidlig ultralyd 😊 så slipper du hvertfall å bruke unødvendig mye penger på tester, eller bli stresset hvis de viser resultat du ikke vil ha. Bruk pengene på ultralyd i stedet 😃🤪

Anonymkode: 67ef4...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...