lemoncake Skrevet 27. mai 2021 #1 Del Skrevet 27. mai 2021 Hva har dere som tilbehør til fiskepinner? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Del Skrevet 27. mai 2021 Ertepurè og pom. Da blir det fish and chips. Klassiker. Anonymkode: e8bd3...2bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 27. mai 2021 #3 Del Skrevet 27. mai 2021 Det kommer an på. Noen ganger har jeg poteter og remulade til, andre ganger potetmos, eller bare har fiskepinner med litt sennep på lefse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 27. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ertepurè og pom. Da blir det fish and chips. Klassiker. Anonymkode: e8bd3...2bd Takk for tips! 👍Tror du at pommes frites av søtpotet kunne vært godt til? (Har en her som er glad i søtpotet) Endret 27. mai 2021 av lemoncake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. mai 2021 #5 Del Skrevet 27. mai 2021 Poteter, raspa gulrot og smeltet smør eller remulade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Del Skrevet 27. mai 2021 Ris og gresk salat Anonymkode: 63319...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. mai 2021 #7 Del Skrevet 27. mai 2021 Blomkålmos med masse frisk gressløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 27. mai 2021 #8 Del Skrevet 27. mai 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): Poteter, raspa gulrot og smeltet smør eller remulade. + Potetbåter stekt panna. Så bytt ut pinnene med steketorsk innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Del Skrevet 27. mai 2021 Råkost rett og slett. Evt kokt ris + sweet chili saus. Anonymkode: 352c7...f3c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 27. mai 2021 #10 Del Skrevet 27. mai 2021 Når jeg er lat og/eller det skal gå fort: Fiskepinne-wrap! Stekte fiskepinner, finsnittet isbergsalat, remulade, sriracha-saus etter smak og behag, og tortilla-lefser. Ha gjerne også i noen cherrytomater, litt avocado eller guacamole, kanskje paprika-terninger - whatever you feel like. Rull sammen, og spis! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #11 Del Skrevet 27. mai 2021 Lagde i går hjemmelaga sei-fiskepinner og pommes frites 😄👌🏻 Men kan ha mye ulikt til, som potetmos, blomkålmos, blomkålris, dampede grønsaker, stekte grønnsaker... det er et hav av muligheter, alt etter hva jeg har lyst på 😄 Anonymkode: 3a9b8...d4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 27. mai 2021 #12 Del Skrevet 27. mai 2021 Har aldri likt fiskepinner, men så hvordan man kunne lage dem selv, så kanskje jeg gir dem en ny sjanse. Tror de ble servert med søtpotet i stedet for vanlige poteter. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 27. mai 2021 #13 Del Skrevet 27. mai 2021 Putter det I Pitabrød med salat og remulade eller råkostsalat med dill og rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. mai 2021 #14 Del Skrevet 27. mai 2021 Saph skrev (22 minutter siden): Putter det I Pitabrød med salat og remulade eller råkostsalat med dill og rømme. Det som @Saph foreslår er et veldig godt alternativ. Noen ganger lager jeg fiskepinner og har kokt potet og revet gulrot ved siden av. Og litt av stekefettet (hvis jeg har stekt dem i panne). Foretrekker egentlig "fish and crisp", de pleier jeg å spise med potetbåter og grønne erter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #15 Del Skrevet 27. mai 2021 Potetstappe eller pitabrød og råkostsalat Anonymkode: ee815...9f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 28. mai 2021 Takk for mange gode tips. Kjøpte søtpotet, erter og gulrøtter til. Men vi spiste ikke det i går likevel da vi kom så sent hjem. Blomkålmos høres spennende ut. 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 28. mai 2021 #17 Del Skrevet 28. mai 2021 mange år siden jeg spiste fiskepinner sist, men da det var på menyen hver uke varierte jeg med råkost, salat, dampa brokkoli, dampa erter, stekt spinat, søtpotemos, ovnsbakte grønnsaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #18 Del Skrevet 28. mai 2021 Her er mine fiskepinne-middager. Enkelt, godt og rimelig 😊 -Ovnsbakte potetbåter, fiskepinner, grønne erter og remulade -Fiskepinner i hamburgerbrød m/ salat og dressing -Fiskepinner med hjemmelaget blomkålmos (eller potetmos). Pleier å ha både stekt løk og en blandet salat ved siden av. -Stekt ris m/ grønnsaker og fiskepinner. Jeg bruker en sterk sursøt chilisaus til. Anonymkode: 696a6...301 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 28. mai 2021 #19 Del Skrevet 28. mai 2021 Råkostsalat og majones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #20 Del Skrevet 28. mai 2021 Favoritten: https://matpaabordet.no/2019/03/28/texmex-torsk-med-korianderris-syltet-lok-og-dressing/ Ellers bruker vi ovnsstekte potetbåter, ertepuré og remulade/aioli. Eller ovsstekte potetbåter og råkost med gulrot og eple + remulade. Anonymkode: c0635...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå