Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en godt gift mann som har barn i skolealder. 

jeg har siden i høst hatt en uro  som har med meg å gjøre. Jeg har etter en prosess akseptert at jeg er homofil, og det har ikke vært lett.

nå er jeg redd for alle reaksjoner. Ingen rundt meg har noen følelse at det er noe galt, så dette kommer som en bombe om jeg skal si noe.

jeg er den jeg er, men jeg har kjent at det er noe annet i meg.

jeg føler det er riktig å fortelle kona om dette, men er redd og nervøs og om noen har ide om hvordan jeg skal si dette mest skånsomt så hadde dwt vært godt med råd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan kontakte familievernkontoret å rådføre deg.. Varme tanker til deg ❤️

Anonymkode: 765b3...959

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje du kan kontakte familievernkontoret å rådføre deg.. Varme tanker til deg ❤️

Anonymkode: 765b3...959

Takk, det skal jeg sjekke. Mer nervøs for samtalen hjemme

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt lite sex da? I så fall har hun kanskje tenkt tanken selv allerede. 

Uansett er det vel best å manne seg opp, si at du har noe vanskelig du vil snakke om, slik at hun er litt advart. Og si at du er glad i henne osv, og at dette er noe det har tatt år for deg å innse. Det går nok bra skal du se ❤

Anonymkode: 80453...203

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har dere hatt lite sex da? I så fall har hun kanskje tenkt tanken selv allerede. 

Uansett er det vel best å manne seg opp, si at du har noe vanskelig du vil snakke om, slik at hun er litt advart. Og si at du er glad i henne osv, og at dette er noe det har tatt år for deg å innse. Det går nok bra skal du se ❤

Anonymkode: 80453...203

Så godt som ingen sex av flere årsaker. Men dette har vært en av grunnen til at det har blitt lite sex

• 3 uker senere...
Skrevet

Dette tror jeg vil komme som en stor overraskelse for henne, både at jeg er homofil og at vi ev flytter frahverandre. Usikker på hvordan jeg skal komme frem

med det og ivareta henne nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...