AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Etter å vært venner med en som har manipulert meg i mange år så føler jeg at jeg har forandret meg. Er det noen andre som føler at de har blitt forandret av å vær i ett giftig vennskap ? Anonymkode: c9cd2...fca
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Selvfølgelig. Giftig forhold, giftig arbeidsmiljø....Mange år. Man blir mildt sagt påvirket av det. Anonymkode: 19a9a...321
skreppamedleppa Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Jeg holdt på, men tok meg i det før det tok så lang tid.. Vi tilbringte mye tid i lag, men jeg merket jeg begynte å tenke annerledes, ble mer mistenksom til andre mennesker, ble mer lukket og mindre gla på mange måter.. Jeg syntes og synes ennda hun er et flott menneske på sine måter, men jeg likte meg selv dårligere når vi var så mye sammen, så jeg kuttet henne ut. Men sånn er det av og til, en må vel kysse et par frosker også i vennskapsform for å finne skattene, de som er verdt å ha i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Vi alle overfører følelser til hverandre, så ja, det er helt naturlig at du blir påvirket av dette. Giftige mennesker merker "ofrenes" usikkerhet og bruker den til å tråkke dem ned for å heve seg selv. Anonymkode: c3586...469 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Etter å vært venner med en som har manipulert meg i mange år så føler jeg at jeg har forandret meg. Er det noen andre som føler at de har blitt forandret av å vær i ett giftig vennskap ? Anonymkode: c9cd2...fca Jeg vil ikke si forandret. Men jeg har lært meg selv bedre å kjenne. Og tar hensyn til meg selv. Jeg lar ikke andre gå over grensene mine, og jeg sier ifra. Anonymkode: faa5c...326
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 skreppamedleppa skrev (9 timer siden): Jeg holdt på, men tok meg i det før det tok så lang tid.. Vi tilbringte mye tid i lag, men jeg merket jeg begynte å tenke annerledes, ble mer mistenksom til andre mennesker, ble mer lukket og mindre gla på mange måter.. Jeg syntes og synes ennda hun er et flott menneske på sine måter, men jeg likte meg selv dårligere når vi var så mye sammen, så jeg kuttet henne ut. Men sånn er det av og til, en må vel kysse et par frosker også i vennskapsform for å finne skattene, de som er verdt å ha i livet. Akkurat sånn har jeg hatt det og uansett hva jeg sier og prøver å fortelle så er det feil. Alt er min feil og det som jeg tenker er feil. Følte at jeg blei deprimert og fikk angst på mange måter. ts Anonymkode: c9cd2...fca
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke si forandret. Men jeg har lært meg selv bedre å kjenne. Og tar hensyn til meg selv. Jeg lar ikke andre gå over grensene mine, og jeg sier ifra. Anonymkode: faa5c...326 Sier også i fra, men då blei hun drit sur og blokkerte meg på Facebook og sa «hade». Hun tror at det er dumt og trist for meg,men kjenner at det er en lettelse. Men dette vet ikke hun da. ts Anonymkode: c9cd2...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå