Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 Jeg har gått på Yasmin nå og har tenkt til å ta en pause en stund, ble litt for mye hormoner. Skal senere begynne på Loette, men dette blir en stund til. Stemmer det at det er størst sjanse for å få blodpropp første året med p-pillene? Vil det å begynne på nytt senere komme som et type "sjokk" for kroppen pga at den er blitt avvent? Hørtes sikkert rart ut, men håper noen forstår
Arielle Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Man bør egentlig ha en pause i p- pille spisingen, så vil absolutt oppfordre til det. Har ikke hørt noe om at man er mer utsatt for blodpropp i begynnelsen enn ellers..
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #3 Skrevet 6. september 2005 Man bør egentlig ha en pause i p- pille spisingen, så vil absolutt oppfordre til det. Har ikke hørt noe om at man er mer utsatt for blodpropp i begynnelsen enn ellers.. ← Det er en myte at en bør ha pause i p-pillene. Spør hvilken som helst lege og du vil få til svar at det ikke er nødvendig med pauser hvis alt er som det skal. Det første året på p-piller er det størst sjanse for å få blodpropp (sjansen er veldig liten)...
Trampe Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Det er en myte at en bør ha pause i p-pillene. Spør hvilken som helst lege og du vil få til svar at det ikke er nødvendig med pauser hvis alt er som det skal. Det første året på p-piller er det størst sjanse for å få blodpropp (sjansen er veldig liten)... ← Bekrefter denne. Alle venninnene mine sier at man må ha pause i p-pillene. Jeg spurte gynekologen min, og han sa det er veldig unødvendig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå