AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Ble sittende å se på reality om Rawdah Mohamed, som var på casting i London. Djeez, for et usympatisk menneske. Skjønner at modeller kan være høy på pæra, men hallo... 🙄 Anonymkode: d85a5...98e 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Hun kaster skam over islam Anonymkode: 6e7c4...069 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun kaster skam over islam Anonymkode: 6e7c4...069 På hvilken måte? Anonymkode: f0de4...86c 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Enig. Usympatisk. Jeg skjønner ikke at hun blir så hyllet. Nå har hun fått en kremjobb også, kun fordi hun ikke er hvit (eller mye pga hennes etnisitet.) Det skal mer til enn å gå i hijab for å være et forbilde. Anonymkode: 32e40...4c9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Jeg mistet i hvert fall all respekt for henne da hun reagerte på spray tan-bildet til Mads Hansen. https://www.tv2.no/a/11820716/ Anonymkode: c41a3...979 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 Så et intervju med henne for en stund siden og fikk akkurat samme inntrykk. Anonymkode: 72f3c...19a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Liker henne ikke, hun har limt rævva fast i krenkekrakken og jeg synes faktisk hun er rasistisk mot hvite med tanke på alt hun selv sier "mot" oss. Er drittlei av enkelte folk med mørk hudfarge som tolker ALT som rasisme. At Mads Hansen fikk spraytan-straff kan ikke sammenlignes med at mørk hudfarge er noe negativt, hele poenget er jo at man ser helt dust ut! Hun hadde også sett helt dust ut hvis hun fikk en straff og måtte tatt omvendt spraytan og gå rundt med falmende hvit maling på seg i flere dager. Er så jævla lei av krenkefesten! Det begynner å bli på grensa til omvendt rasisme! Jeg vil nok si at det allerede er det, men mange vil sikkert være uenige i det. Anonymkode: df7b5...f87 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 19.45): Liker henne ikke, hun har limt rævva fast i krenkekrakken og jeg synes faktisk hun er rasistisk mot hvite med tanke på alt hun selv sier "mot" oss. Er drittlei av enkelte folk med mørk hudfarge som tolker ALT som rasisme. At Mads Hansen fikk spraytan-straff kan ikke sammenlignes med at mørk hudfarge er noe negativt, hele poenget er jo at man ser helt dust ut! Hun hadde også sett helt dust ut hvis hun fikk en straff og måtte tatt omvendt spraytan og gå rundt med falmende hvit maling på seg i flere dager. Er så jævla lei av krenkefesten! Det begynner å bli på grensa til omvendt rasisme! Jeg vil nok si at det allerede er det, men mange vil sikkert være uenige i det. Anonymkode: df7b5...f87 Som hvit er du forbanna privilegert også da. Enkelt for deg å kalle det «krenkefest» fordi folk endelig har våknet opp og innsett at de ikke trenger å ta i mot dritt fra den hvite mann lenger. I flere århundre har den hvite mann holdt på og så fort noen sier fra, så er det «krenkefest» 😆 Igjen er det altså den hvite mann som skal bestemme hvordan andre skal føle og tenke. Utrolig! Anonymkode: 9542c...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 Slitsom dame, det der. Anonymkode: 63883...8f2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som hvit er du forbanna privilegert også da. Enkelt for deg å kalle det «krenkefest» fordi folk endelig har våknet opp og innsett at de ikke trenger å ta i mot dritt fra den hvite mann lenger. I flere århundre har den hvite mann holdt på og så fort noen sier fra, så er det «krenkefest» 😆 Igjen er det altså den hvite mann som skal bestemme hvordan andre skal føle og tenke. Utrolig! Anonymkode: 9542c...b1d Sorry, men jeg er hvit kvinne og er også undertrykt i en verden full av hvite og svarte eldre menn. Så stapp det entitled stigmaet oppi noen andres ræv. Anonymkode: d736f...460 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå