AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Hei. Ble gravid i februar 2019, uplanlagt - men mistet. Ble «traumatisert» og fikk en skikkelig nedtur av det hele. Ble gravid på nytt da i oktober 2019, og fra testen viste positiv ble jeg skikkelig redd og engstelig på om jeg skulle miste igjen.. det var ekstremt altså. nå fikk jeg vite at jeg var gravid igjen i går. Og jeg glemmer det... jeg føler meg allerede som en dårlig tobarnsmamma liksom😅 er dette noe de fleste gjør? Anonymkode: 064b5...29f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Helt vanlig, når man venter første har man mye mer tid til å tenke på graviditeten, mens med nummer to har man mye mer å tenke på Lykke til! Anonymkode: 1aa9e...019 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Signerer over, tenkte lite over graviditeten med nr to, helt til alle plagene kom 🙈 Anonymkode: 1a6de...ed2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har mistet 4 ganger totalt før det klaffet på 5 forsøk. Jeg gav nesten f i graviditeten og lot omtrent som det ikke var der. Til tross for mange ultralyder så var jeg sikker på at det på et eller Annet tidspunkt kom til å gå galt. Jeg var faktisk sur etter jeg fikk positiv test, fordi hva var meningen med at jeg skulle gå gjennom enda flere skuffelser og lidelser. Siden jeg ikke hadde noe tro på at det skulle bli noe av var jeg ganske umotivert til å gjøre noe med de dårlige uvanene som jeg hadde lenge. Jeg røyket fram til ca midten av graviditeten, og spiste mye usunt. Jeg angrer på at jeg ikke sluttet før/med engang jeg visste at jeg var gravid igjen. Det gikk heldigvis bra med baby og meg all like vel. Hun er 9 mnd nå. Anonymkode: e9eb9...c0e
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Jeg glemmer det ikke, men prøver å ikke tenke for mye på det. Tror det er en forsvarsmekanisme siden flere har kommentert nyheten med "ufff håper ikke det ender i SA, det er veldig vanlig, og det kan fort skje!" til tross for at dette er andre gang jeg er gravid, og vet jo alt om at dette kan skje. Men innerst inne er jeg kjempeglad, men det er visst ikke lov å vise det før i uke 12 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå