Elskerdeg123 Skrevet 26. mai 2021 #1 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Hei. Jeg er 22 år. Vi har vært prøvere i 6 mnd. Hadde gått på p-piller i mange år før vi bestemte oss for å begynne å prøve. Fikk da en veldig uregelmessig/ingen mens. Var hos gynekolog for å se at alt sto fint til. Fikk skrevet ut provera som en kur, for å få stabilisert syklusen igjen. Dette var i mars. Tok el test den 5. mai, og jeg er ganske sikker på at den var positiv (litt ny i el test gamet). Hadde også el symptomer som murringer i eggstokkene og eggløsningsslim. Skulle hatt mens den 21. mai. Tok graviditetstest i går (ikke morgenurin), som viste negativ. SÅ, det jeg lurer på er om noen gikk lenge før de fikk positiv test, evt hvor lenge? Kan jeg være gravid? Har lest litt rundt, men blir ikke helt klok. Fant da ut at jeg like gjerne kunne lage en bruker her for å spørre Endret 26. mai 2021 av Elskerdeg123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Del Skrevet 26. mai 2021 Du kan ikke ha hatt eggløsning 5 mai dersom du testet negativt med gravidtest 21 mai (ikm) Anonymkode: e85f4...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elskerdeg123 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg har lest på andre forum at noen produserer hcg mye senere enn andre, og at noen ikke har testet positivt før de har vært flere uker på vei. Så lurer da på om noen her har erfart dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 26. mai 2021 #4 Del Skrevet 26. mai 2021 Mest sannsynlig var eggløsningen din senere enn du tror. Du kan få positivt tester uten at egget slipper. Hvis du begynner å tempe så får du svar på når egget faktisk slapp og ikke bare når kroppen forsøker å slippe ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elskerdeg123 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2021 Tusen takk for svar Ikke hørt så mye om det. Hvordan gjør man det? Temper man da hver morgen? Eller kun rundt eggløsning? Og fører man det bare inn i egen kalender, eller finnes det en app for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elskerdeg123 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 26. mai 2021 Eris skrev (6 minutter siden): Mest sannsynlig var eggløsningen din senere enn du tror. Du kan få positivt tester uten at egget slipper. Hvis du begynner å tempe så får du svar på når egget faktisk slapp og ikke bare når kroppen forsøker å slippe ☺️ Tusen takk for svar Ikke hørt så mye om det. Hvordan gjør man det? Temper man da hver morgen? Eller kun rundt eggløsning? Og fører man det bare inn i egen kalender, eller finnes det en app for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elskerdeg123 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 26. mai 2021 Leste at man skulle ta tempen ca til samme tid hver morgen når man våkner. Men jeg jobber som nattevakt, og det blir da vanskelig å tempe hver morgen da jeg noen dager legger meg kl 08:00... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Del Skrevet 27. mai 2021 Elskerdeg123 skrev (8 timer siden): Leste at man skulle ta tempen ca til samme tid hver morgen når man våkner. Men jeg jobber som nattevakt, og det blir da vanskelig å tempe hver morgen da jeg noen dager legger meg kl 08:00... Jeg jobber også som nattevakt og jeg har lagt vekk tempingen, det er alt for mye styr når man er nattevakt for å få tilnærmet korrekte målinger - og det er aldri noen garanti at det blir riktig. Anonymkode: 4e361...e42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Del Skrevet 27. mai 2021 Det kan være to årsaker til at mensen er forsinket. Den første er at du hadde eggløsning senere, og den andre er at mensen rett og slett bare er forsinket. Dersom du egentlig skulle hatt mensen for snart 6 dager siden og du ikke har positiv test, så er du nok ikke gravid dessverre... Jeg skal love deg at kroppen er en veldig rar (og fantastisk) ting. Av og til kan man rett og slett psyke seg så ut at mensen uteblir en liten stund. Det er vel egnetlig ikke så rart ettersom det er hjernen som styrer mensen Uansett, masse lykke til ❤️ Anonymkode: c8912...233 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå