AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Når jeg har sagt jeg tar en pause fra menn har det vært mest i kjeften, dette er den første gangen i mitt liv hvor det er på ordentlig. Og det føles rart og litt skummelt, om noen kjekke kikker på meg på bussen eller sender melding er det ikke lenger et kanskje men det er bare avskrudd. Dødt. Så antar at jeg endelig klarte å skru meg av denne gangen, det er en lettelse men samtidig litt rart og kanskje litt trist også? Hører gjerne andre sine historier ved å genuint ta en pause fra kjærligheten og veien videre. Forble det sånn og var det helt ok? Når ble du vant til sorgen og når gikk den over til glede ved å være alene? Kan en som elsker nærhet og sex avprogrammere dette ved tiden? Anonymkode: c477d...983
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Jeg er også der nå, helt avskrudd. Det er på en måte en lettelse, men også helt jævlig. Men det er det jeg må gjøre for å bli fornøyd med livet, ha null forventninger. Glemme at menn eksisterer. Anonymkode: 6937c...bc5 2
Tor P Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Leit å høre at dere har det sånn 😕 Kan jo være lurt for enhver med en liten datingpause, bruke tiden til å gjøre morsomme ting med venner, lære seg noe nytt og bygge opp livet enda litt mer til å bli et liv en bra kar virkelig vil ønske å få bli en del av! Så ta en pause og bruk det på litt egen-TLC! Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er også der nå, helt avskrudd. Det er på en måte en lettelse, men også helt jævlig. Men det er det jeg må gjøre for å bli fornøyd med livet, ha null forventninger. Glemme at menn eksisterer. Anonymkode: 6937c...bc5 ❤️ 15 hours ago, Tor P said: Leit å høre at dere har det sånn 😕 Kan jo være lurt for enhver med en liten datingpause, bruke tiden til å gjøre morsomme ting med venner, lære seg noe nytt og bygge opp livet enda litt mer til å bli et liv en bra kar virkelig vil ønske å få bli en del av! Så ta en pause og bruk det på litt egen-TLC! Lykke til! Nå har jeg satt opp masse avtaler fremover med venner i sommer så tror det blir et mye bedre utgangspunkt å være singel enn i vinter hvor jeg var sinnsykt ensom med korona og alt Anonymkode: c477d...983 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå