AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Har sluttet med å stripe det lyst, og har lyst på egen hårfarge. Det 15 cm utvokst, og fargen er mørk blond med rødskjær i sola; på grensen til brunt. Er veldig uvant å være så mørk, men det er jo slik jeg er skapt 😃👌 Er det normalt å bli litt stressa av å se hvor mørk man egentlig er, og prøve å omfavne den naturlige fargen? Anonymkode: c3891...e3d
Pillarguri Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Jeg gjorde akkurat det samme som deg. Klarte ikke å venne meg til den mørkere fargen, så jeg stripet det lyst igjen. Synes jeg så 10 år eldre ut med den mørkeblonde fargen jeg egentlig har. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Jeg syns det er fint med mørkeblondt, og absolutt ikke kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Jeg synes mange bleker håret sitt for lyst. Gult hår er ikke pent. Men striper kan vel ikke bli feil. Anonymkode: 05243...368 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Mørkeblondt er kjempefint. har selv lysebrunt hår og elsker det ❤️ Anonymkode: 8e957...7fc 4
Realverdien Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Nei det er vakkert. Jeg jobber i et yrke der ca 70% er kvinner. På seminar seminar setter jeg meg alltid bakerst og ser da hele hotellsaler med kjedelige fargehjelmer og farget hår uten spill i. Ekte mørkeblondt hår har masse vakkert spill i seg og tiltrekker seg alltid min oppmerksomhet når jeg blinker ut hvilke damer jeg skal plinke på den helga. 1
Forundret.. Skrevet 26. mai 2021 #7 Skrevet 26. mai 2021 Realverdien skrev (5 minutter siden): Nei det er vakkert. Jeg jobber i et yrke der ca 70% er kvinner. På seminar seminar setter jeg meg alltid bakerst og ser da hele hotellsaler med kjedelige fargehjelmer og farget hår uten spill i. Ekte mørkeblondt hår har masse vakkert spill i seg og tiltrekker seg alltid min oppmerksomhet når jeg blinker ut hvilke damer jeg skal plinke på den helga. Plinke? 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #8 Skrevet 26. mai 2021 Syntes det er fint med sånne «barnestriper» i det. Altså bare så vidt litt solkysset rundt ansiktet. i mangel på et bedre eksempel, sånn her (bildet til Venstre): https://www.tv2.no/a/9368756/ Anonymkode: 0756b...362 3
Realverdien Skrevet 26. mai 2021 #9 Skrevet 26. mai 2021 Forundret.. skrev (Akkurat nå): Plinke? Prøve seg på. Seminarhelger trenger vel ingen ytterligere introduksjon som sjekke/sex arena.
Forundret.. Skrevet 26. mai 2021 #10 Skrevet 26. mai 2021 Realverdien skrev (1 minutt siden): Prøve seg på. Seminarhelger trenger vel ingen ytterligere introduksjon som sjekke/sex arena. Hadde ikke hørt uttrykket før. Ja, har lagt merke til en del utroskap ved slike anledninger. Det er alltid noen.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #11 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Syntes det er fint med sånne «barnestriper» i det. Altså bare så vidt litt solkysset rundt ansiktet. i mangel på et bedre eksempel, sånn her (bildet til Venstre): https://www.tv2.no/a/9368756/ Anonymkode: 0756b...362 Avsporing, hårfargen til den jenta: er det mørk blond el brun? Vil si brun. For hun har nøyaktig slikt hår som jeg hadde som barn... ble mørkere som voksen. Brunette. Har alltid sett på meg selv som det. Når jeg var ung ble jeg litt irritert på folk som sa at jeg var blond. Mørk blond er mer sånn her mener jeg; Anonymkode: 21682...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #12 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Avsporing, hårfargen til den jenta: er det mørk blond el brun? Vil si brun. For hun har nøyaktig slikt hår som jeg hadde som barn... ble mørkere som voksen. Brunette. Har alltid sett på meg selv som det. Når jeg var ung ble jeg litt irritert på folk som sa at jeg var blond. Mørk blond er mer sånn her mener jeg; Anonymkode: 21682...bc5 Kommer helt an på hvem du spør, men går du etter samme hårskala som frisører så regnes hun som blond. Jeg vil si en level 7. Anonymkode: 68920...0e2 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #13 Skrevet 27. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer helt an på hvem du spør, men går du etter samme hårskala som frisører så regnes hun som blond. Jeg vil si en level 7. Anonymkode: 68920...0e2 «Level»? Du mener nivå? Her er en annen «take» på mørkblond: https://editorialist.com/beauty/dark-blonde-hair/ Anonymkode: 87239...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #14 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Level»? Du mener nivå? Her er en annen «take» på mørkblond: https://editorialist.com/beauty/dark-blonde-hair/ Anonymkode: 87239...a8b Jeg snakker om blond level, hair level kall det hva du vil. Jeg er mest vandt til å google på engelsk derfor skriver jeg level 7 - som tilsvarer "dark blonde" på bildet jeg la ved Anonymkode: 68920...0e2 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #15 Skrevet 27. mai 2021 Synes det er veldig fint. Sunt, naturlig hår er uansett finere enn slitt, behandlet hår, i de fleste tilfeller. Anonymkode: b6c4d...b3c 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #16 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Avsporing, hårfargen til den jenta: er det mørk blond el brun? Vil si brun. For hun har nøyaktig slikt hår som jeg hadde som barn... ble mørkere som voksen. Brunette. Har alltid sett på meg selv som det. Når jeg var ung ble jeg litt irritert på folk som sa at jeg var blond. Mørk blond er mer sånn her mener jeg; Anonymkode: 21682...bc5 Dette er mellomblond eller askeblond. Utslått hadde det nok sett mye lysere ut. De som er blonde med barn og så blir mørkere er mørkeblonde. Brunt hår er brunt fra begynnelsen. Mannen min er så mørk blond at de fleste tenker det er svart, men han var helt hvitblond som barn, og så ble det gradvis mørkere. Anonymkode: 1bdad...dee 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #17 Skrevet 27. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg snakker om blond level, hair level kall det hva du vil. Jeg er mest vandt til å google på engelsk derfor skriver jeg level 7 - som tilsvarer "dark blonde" på bildet jeg la ved Anonymkode: 68920...0e2 JEG er også vant til å Google på engelsk. Jeg er amerikansk og norsk. Når jeg er på et norsk forum, så skriver jeg på norsk. Man virker direkte dum om man bruker engelske ord når det finnes norske ord for det. HÅRNIVÅ. Nivå 7 mørk blond. *Ferdig med tirade* Anonymkode: 87239...a8b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #18 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Avsporing, hårfargen til den jenta: er det mørk blond el brun? Vil si brun. For hun har nøyaktig slikt hår som jeg hadde som barn... ble mørkere som voksen. Brunette. Har alltid sett på meg selv som det. Når jeg var ung ble jeg litt irritert på folk som sa at jeg var blond. Mørk blond er mer sånn her mener jeg; Anonymkode: 21682...bc5 Jeg kaller det der mer mellomblond. Mørk blond er rett før det går over i brunt. Anonymkode: 0756b...362 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #19 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): JEG er også vant til å Google på engelsk. Jeg er amerikansk og norsk. Når jeg er på et norsk forum, så skriver jeg på norsk. Man virker direkte dum om man bruker engelske ord når det finnes norske ord for det. HÅRNIVÅ. Nivå 7 mørk blond. *Ferdig med tirade* Anonymkode: 87239...a8b whatever Anonymkode: 68920...0e2 8
Gjest Alexz Skrevet 27. mai 2021 #20 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Avsporing, hårfargen til den jenta: er det mørk blond el brun? Vil si brun. For hun har nøyaktig slikt hår som jeg hadde som barn... ble mørkere som voksen. Brunette. Har alltid sett på meg selv som det. Når jeg var ung ble jeg litt irritert på folk som sa at jeg var blond. Mørk blond er mer sånn her mener jeg; Anonymkode: 21682...bc5 Personlig synes jeg slik hårfarge er veldig kjedelig, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå