AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Hei, jeg er akkurat ferdigutdannet innen helse (høgskole), og ser etter jobb. Har sett reflekt har noen av interesse i min by. Jeg har tidligere kun jobbet direkte hos arbeidsgiver, hvordan er det å være ansatt via bemanningsbyrå? Er snakk om et år i første omgang. Lønn, betingelser, inkludering, oppfølging? Noen som har erfaringer å dele med meg?😊 Anonymkode: be1d2...8ed
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Jeg ønsker å høre erfaringer fra andre jeg også. Syns de tar lang tid med å godkjenne vakter så. Anonymkode: af902...a7a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg ønsker å høre erfaringer fra andre jeg også. Syns de tar lang tid med å godkjenne vakter så. Anonymkode: af902...a7a Vakter som er tatt? Anonymkode: a0b60...96a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Får ikke engang svar på søknadene mine sendt til reflekt, men kanskje det er like greit. Anonymkode: 4b6be...a99
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Anbefaler ingen å jobbe for R, samme med andre bemanningsbyråer, dårlig pensjon, dårligere lønn, mobbing. Anonymkode: a0b60...96a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får ikke engang svar på søknadene mine sendt til reflekt, men kanskje det er like greit. Anonymkode: 4b6be...a99 At du søker betyr ikke at du kommer til å få svar. Ikke alle er heldig nok til at de engang leser søknaden. Anonymkode: af902...a7a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vakter som er tatt? Anonymkode: a0b60...96a Mente at de godkjenner sånn at man får lønn for vakter man allerede har jobbet. De sa at de godkjenner etter at en periode er over. Nå har den perioden vært over noen dager. Anonymkode: af902...a7a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 Oppdatering: vakten jeg ventet på for å bli behandlet ble det idag. Så nå har skuldrene senket seg noe. Anonymkode: af902...a7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå