Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold som er relativt nytt, vi har vært sammen i et halvt års tid. 
Han er en fantastisk fin mann som jeg falt pladask for, og opplevde at han følte det likt for meg. Vi har hatt det så fint sammen helt til for ca en måneds tid siden. Han har endret sin væremåte overfor meg, blitt mindre flørtete, er ikke så kosete som før og slike ting. Vi har nesten aldri sex lengre heller. Og denne endringen skjedde omtrent samtidig med at jeg registrerte at han var mye mer på Messenger. Han er pålogget stort sett hele tiden. Nå er jeg så redd for at han kommuniserer med andre kvinner... Han var ekstremt flørtete på Messenger til meg da vi traff hverandre, veldig hyppig kontakt på den kanalen. 

Har spurt han om noe er i veien fordi han virker mer distansert overfor meg, men han sier at det ikke er noe. Jeg vil ikke spørre direkte om det er andre i bildet, for han har fra starten av vært tydelig på at han holder seg til ei. 
Men den dårlige magefølelsen slipper ikke taket. 
Noen som har gode råd til meg? Ser jeg spøkelser ved høylys dag? Kan man vises som aktiv på Messenger uten at man i realiteten er det? 

Anonymkode: 99ef2...8ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lei av deg og begynt på neste dame. Move on. 

Anonymkode: 5ed15...1a7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan man vises som aktiv på Messenger uten at man i realiteten er det? 

Ja.

Anonymkode: e3029...c34

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja.

Anonymkode: e3029...c34

Jeg kan så altfor lite om dette, så antok han var pålogget hver gang den grønne prikken var der? 
Har du opplevd at det ikke stemmer? 
TS 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hender jeg ser mannen min som pålogget, mens han sier han ikke er det. Hørt om flere som har oppdaget det samme. 

Men har du en uggen følelse, så sår han. 

Anonymkode: 03066...5a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, hender jeg ser mannen min som pålogget, mens han sier han ikke er det. Hørt om flere som har oppdaget det samme. 

Men har du en uggen følelse, så sår han. 

Anonymkode: 03066...5a0

Jeg er litt redd han vil se på meg som sjalu og mistenksom, og at han kanskje blir skuffet fordi jeg kan tro slikt om ham om det ikke stemmer. 

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Facebook og Messenger går hånd i hånd og du står som aktiv på Messenger hvis du er inne på Facebook.

Anonymkode: 49c76...b18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Facebook og Messenger går hånd i hånd og du står som aktiv på Messenger hvis du er inne på Facebook.

Anonymkode: 49c76...b18

Da er det kanskje ingen grunn til bekymring akkurat på det punktet iallefall 😊

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bør dølge magefølelsen og finne ut hva som gjør at han er mindre interessert i sex og kos, og er blitt mer distansert, for det er faresignaler så tidlig i et forhold, tenker jeg. Ville ikke hengt meg så mye opp i det med Messenger. Om han ikke har noen andre, endrer ikke på det faktum at han ikke møter dine behov eller ønsker om nærhet. Der har du et reelt problem.  

Anonymkode: b91d9...629

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg har lagt merke til at i det jeg sender en melding, kommer den jeg sender til opp som aktiv, uten at meldingen blir lest. Messenger oppfatter aktivitet inn og setter seg som aktiv. Status blir dessuten stående 5 minutter etter utlogging ved bruk av messenger eller Facebook. 

Har også hørt / lest at andre apper som YouTube «aktiverer» statusen. Vært noen tråder om dette. 

Endret av McMary
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg tror du bør dølge magefølelsen og finne ut hva som gjør at han er mindre interessert i sex og kos, og er blitt mer distansert, for det er faresignaler så tidlig i et forhold, tenker jeg. Ville ikke hengt meg så mye opp i det med Messenger. Om han ikke har noen andre, endrer ikke på det faktum at han ikke møter dine behov eller ønsker om nærhet. Der har du et reelt problem.  

Anonymkode: b91d9...629

Ja, du har rett. Jeg har jo prøvd å ta det opp, og han sier bare han er sliten for tiden. Han gikk ut av et forhold som hadde vart i 25 år rett før vi innledet vårt forhold. Og det er mange og ta hensyn til, så han slites litt imellom. 

AnonymBruker
Skrevet

Huff, forferdelig magefølelse. Personlig hadde jeg sagt akkurat det jeg har på hjertet (bortsett fra at du mistenker at det er kontakt med en ny dame). Sett hvordan han responderer, og om han endrer seg

Anonymkode: 9119e...42c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er i et forhold som er relativt nytt, vi har vært sammen i et halvt års tid. 
Han er en fantastisk fin mann som jeg falt pladask for, og opplevde at han følte det likt for meg. Vi har hatt det så fint sammen helt til for ca en måneds tid siden. Han har endret sin væremåte overfor meg, blitt mindre flørtete, er ikke så kosete som før og slike ting. Vi har nesten aldri sex lengre heller. Og denne endringen skjedde omtrent samtidig med at jeg registrerte at han var mye mer på Messenger. Han er pålogget stort sett hele tiden. Nå er jeg så redd for at han kommuniserer med andre kvinner... Han var ekstremt flørtete på Messenger til meg da vi traff hverandre, veldig hyppig kontakt på den kanalen. 

Har spurt han om noe er i veien fordi han virker mer distansert overfor meg, men han sier at det ikke er noe. Jeg vil ikke spørre direkte om det er andre i bildet, for han har fra starten av vært tydelig på at han holder seg til ei. 
Men den dårlige magefølelsen slipper ikke taket. 
Noen som har gode råd til meg? Ser jeg spøkelser ved høylys dag? Kan man vises som aktiv på Messenger uten at man i realiteten er det? 

Prøv og finne ut hva som foregår! Ikke ta dette opp med han, du får ikke noe ærlig svar om han er utro eller ikke, Det andre du forteller sier meg at noe er galt, det skal ikke være slik etter noen måneder i et forhold. Selv etter 25 år bør det ikke være slik, følg magefølelsen din. Den er nok mer rett en du aner. Prøv å finne svar og det er metoder for å gjøre dette. Uansett bør du ikke akseptere tilstanden over tid, så vurdere hele forholdet uansett. Når han driter i deg og dine behov så tidlig i et forhold blir det ikke noe bedre med tiden. Det kan du bare glemme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (5 minutter siden):

Prøv og finne ut hva som foregår! Ikke ta dette opp med han, du får ikke noe ærlig svar om han er utro eller ikke, Det andre du forteller sier meg at noe er galt, det skal ikke være slik etter noen måneder i et forhold. Selv etter 25 år bør det ikke være slik, følg magefølelsen din. Den er nok mer rett en du aner. Prøv å finne svar og det er metoder for å gjøre dette. Uansett bør du ikke akseptere tilstanden over tid, så vurdere hele forholdet uansett. Når han driter i deg og dine behov så tidlig i et forhold blir det ikke noe bedre med tiden. Det kan du bare glemme.

Ts her 

Hvordan ville du tatt opp dette? Jeg vil ikke framstå  masete og needy heller, så synes det er vanskelig. 

Skrevet

Jeg har sittet ved siden av personer som har mobilen liggende på bordet, veska, absolutt ikke engang sett på tlf. Så skal jeg sjekke en mld jeg har fått og da står de som pålogget. 
Så ja, de kan stå som aktive uten i det hele tatt holde i tlf.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lette etter mobilen min, og ba samboer ringe til meg. Da hørte vi den ute i bilen. Og da kom jeg opp som aktiv på messenger. Oppringningen "vekket" appen.

Anonymkode: b72db...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...