AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har opprettet profil på fetlife for å bli kjent med folk, kanskje få noen nye venner, lære noe nytt eller treffe likesinnede. Er åpen for å treffe menn dersom de er dominante og erfarne med bdsm. Men, jeg blir så sykt irritert på alle menn som tar kontakt! Alle menn tar kontakt på en måte som om de tenker at jeg ønsker å snakke om sex, egne preferanser, tenningsmønstre jeg har osv med en gang. Helt fremmede menn! Det er jo privat. Jeg har overhode ikke noe interesse av å snakke om sex med noen jeg ikke kjenner... og så mange menn har pikken sin som profilbilde og da føler jeg at jeg snakker til en fremmed pikk! Helt grusomt! så til spørsmålet: hva skal jeg skrive i en profil for at menn skal være høflige, skrive litt om seg selv og ikke anta at jeg har lyst å snakke om sex som første tema? (Uten å virke som en bitch som sier «ikke gjør ditt og datt når du tar kontakt») Anonymkode: db480...b32 3
SlemUlv Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Det nytter ikke skrive noe i profilen, de leser den ikke. Men du kan begrense innboksen din, så kun venner kan skrive til deg, også får du være litt obs på hvem du legger til som venn. 2
Fjompen Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Dette fordrer at du er litt bestemt, og viser at du har bein i nesa selv om du anser deg som underdanig. Skriv en tydelig profil, og blokker alle som ikke forholder seg til profilen. Dette betyr jo at du må skrive litt om deg selv, utenom det seksuelle, slik at de som tar kontakt med deg har litt å forholde seg til. Det nytter ikke å etterlyse vettuge dominante med tom profil. Finn gjerne noen grupper, delta i diskusjoner osv, da knyttes kontaktene lettere utenfor de private meldingene.
Ikaros2020 Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 (endret) Tror ikke det er helt til å unngå. Det er mange menn der som er litt merkelige sånn sett. Du må nok ignorere 19 av 20 meldinger du får. Men du kan prøve å skrive en del på profilen din, også gi noen tips til hvordan ta kontakt med deg nederst. Da ser du fort om de har lest profilen din eller ikke. Jeg vet ikke hvor i landet du holder til, men jeg har hørt at for kvinner oppleves det som bedre, enklere og tryggere å bli kjent med folk via lokale foreninger. Sannsynligvis holder du til et annet sted i landet enn meg, men send meg gjerne en PM for tips i tilfelle det skulle være relevant. Endret 26. mai 2021 av Ikaros2020 1
stav Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har opprettet profil på fetlife for å bli kjent med folk, kanskje få noen nye venner, lære noe nytt eller treffe likesinnede. Er åpen for å treffe menn dersom de er dominante og erfarne med bdsm. Men, jeg blir så sykt irritert på alle menn som tar kontakt! Alle menn tar kontakt på en måte som om de tenker at jeg ønsker å snakke om sex, egne preferanser, tenningsmønstre jeg har osv med en gang. Helt fremmede menn! Det er jo privat. Jeg har overhode ikke noe interesse av å snakke om sex med noen jeg ikke kjenner... og så mange menn har pikken sin som profilbilde og da føler jeg at jeg snakker til en fremmed pikk! Helt grusomt! så til spørsmålet: hva skal jeg skrive i en profil for at menn skal være høflige, skrive litt om seg selv og ikke anta at jeg har lyst å snakke om sex som første tema? (Uten å virke som en bitch som sier «ikke gjør ditt og datt når du tar kontakt») Anonymkode: db480...b32 "Jeg er ute etter en gentelmann av den gamle skolen" kanskje Du får våge å være usikker og blottlegge deg selv litt, skriv du er uerfaren og vil lære og utforske i et tempo som du er komfortabel med. Ta med relevante nøkkelinformasjon alder osv og et bilde sier mer enn tusen ord. Så må du nok bare sile ut en del meldinger. Du trenger ikke svare alle høflig viss dei kommer med frekke meldinger.
Lothlorien- Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 (endret) Jeg har vært på fetlife i noen år, og kjenner meg litt igjen i din frustrasjon. Vet ikke om det er noe fasitsvar på hvordan unngå uønskede, useriøse henvendelser. For meg funket det i alle fall å ha en tydelig profiltekst hvor jeg skrev ærlig om hva jeg søkte og ønsket. I løpet av årene har det jo blitt en del useriøse meldinger, har konsekvent ignorert/blokkert menn med penisbilder. Blant de mange froskene klarte jeg til slutt å finne en prins, så det er ikke umulig. Det er faktisk mange kvalitetsmenn der inne. For meg har det vært mer utfordrende med stygge, trakasserende meldinger fra noen kvinner, sjalusi o.l. kan være tilstede på slike steder dessverre. De aller fleste er imidlertid veldig hyggelige og åpne, både kvinner og menn. Prøv bare å fokusere på de positive meldingene du får fra seriøse menn, og luk ut/blokker/ignorer plagsomme og useriøse henvendelser. Og så kan det være lurt å bli med i noen grupper om du vil bli kjent med et miljø f.eks. Endret 27. mai 2021 av Lothlorien-
Gjest Red Queen Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Mange gode tips her, og jeg vil bare føye til et til. Jeg vet godt hva jeg liker og er åpen for, men dette skriver jeg ikke om i profilenteksten min. Profilen min er ganske nøytral og nesten litt bland hva gjelder preferanser, men jeg forteller litt kort om meg selv, bare. Jeg har også klassifisert meg veldig nøytralt (tror det står 'kinkster' eller noe sånt). Det kommer ikke til å løse problemet, men det har hvertfall hjulpet meg. Fetlife er en super side, men det tar litt tid å bli vant til hvordan å bruke den på best mulig måte. PS; sjekk ut gruppene! Men les for guds skyld gruppereglene først, moderatorne er ganske hårsåre der 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå