Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når ga kveldsuroen seg hos dere? Her begynte det ved 4 uker and still going. Er nå 6 uker. Gråter på og av i flere timer om kvelden. 

Anonymkode: 7dc60...2b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge barna mine hadde mye kveldsuro. Det var verst fra 6-8 uker. Etter det ble det gradvis bedre og ved 11-12 uker var det helt over. 

Anonymkode: aafc3...700

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet på at babyen skulle bikke de «magiske» 3 månedene, kveldsuroen foresatte noen (lange) uker til. Inne hun var 4 måneder var det over. Sto på som verst mellom 6-8 uker med tidvis utrøstelig gråt og timevis med byssing og gynging på yogaball hele kveldene. 
Du har sikkert prøvd det meste men nevner det likevel; bæresjal, yogaball, kjøkkenvifte/rennende vann/støvsuger og til nøds sukkervann.

Hold ut, det går over❤️

Anonymkode: 7b5aa...929

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det verste ga seg ved 3 mnd, men ble ikke borte over natta, mener det var en sakte overgang mellom 12-16 uker.

Anonymkode: 71f7f...fea

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg googlet akkurat denne overskriften i sommer. Var så fortvilt over lille som bare skreik flere timer hver kveld. Hos oss startet det ved 3 ukers alder og ga seg når hun var 8 uker. Hang in there❤️ Det går over til slutt! 

Anonymkode: 6f8ac...194

AnonymBruker
Skrevet

3-4 mnd med begge mine. 

Anonymkode: 3eb44...0d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 3 mnd!

Anonymkode: 28934...9db

AnonymBruker
Skrevet

6 uker her også og mye kveldsuro her. Mitt første barn var helt lik og holdt det gående til Sent på kvelden. Ventet også på de magiske 3 mnd og forventet at det ville gå over på dagen omtrent men det måtte 4 mnd før det gikk over. Nå er jeg mentalt forberedt på at det vil gå 4 mnd denne gangen også. 

Anonymkode: 572b9...d5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2 uker her og mye uro på kvelden.. hun er trøtt men får bare ikke sove....

Anonymkode: d34d0...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...