AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Jeg gikk videre etter et screeningintervju og tok deretter en personlighetstest. Nå er jeg invitert til en gjennomgang av resultatene, noen som kjenner til dette? Anonymkode: d4483...c64
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Rekrutterer vil antakeligvis gå gjennom resultatene og ønske at du reflekterer rundt tilbakemeldingene/svarene, spesielt på områder der du enten scoret annerledes enn bedriften ønsker, eller du har scoret uregelmessig, m.a.o. svart inkonsekvent på nesten like spørsmål. Anonymkode: 9092a...beb
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rekrutterer vil antakeligvis gå gjennom resultatene og ønske at du reflekterer rundt tilbakemeldingene/svarene, spesielt på områder der du enten scoret annerledes enn bedriften ønsker, eller du har scoret uregelmessig, m.a.o. svart inkonsekvent på nesten like spørsmål. Anonymkode: 9092a...beb Så flott, takk for svar!☺️ Anonymkode: d4483...c64
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Ja, også spør de ofte om eksempler på det personlighetstesten viser. Eksempel på intervju: Intervjuer: "Personlighetstesten viser at du sterkt foretrekker å jobbe i gruppe fremfor å jobbe individuelt. Er du enig i dette?" Arbeidssøker: "Nja, jeg liker å jobbe i grupper, men jeg vil ikke si at jeg sterkt foretrekker det fremfor å jobbe individuelt. Begge har sine fordeler." Intervjuer: "Kan du gi et eksempel på når du foretrekker å jobbe i team, og når du foretrekker å jobbe individuelt?" Har vært på mange intervjuer, der de fleste har personlighetstest. Anonymkode: 791ad...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå