Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk videre etter et screeningintervju og tok deretter en personlighetstest. Nå er jeg invitert til en gjennomgang av resultatene, noen som kjenner til dette? 

Anonymkode: d4483...c64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rekrutterer vil antakeligvis gå gjennom resultatene og ønske at du reflekterer rundt tilbakemeldingene/svarene, spesielt på områder der du enten scoret annerledes enn bedriften ønsker, eller du har scoret uregelmessig, m.a.o. svart inkonsekvent på nesten like spørsmål.

Anonymkode: 9092a...beb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rekrutterer vil antakeligvis gå gjennom resultatene og ønske at du reflekterer rundt tilbakemeldingene/svarene, spesielt på områder der du enten scoret annerledes enn bedriften ønsker, eller du har scoret uregelmessig, m.a.o. svart inkonsekvent på nesten like spørsmål.

Anonymkode: 9092a...beb

Så flott, takk for svar!☺️

Anonymkode: d4483...c64

AnonymBruker
Skrevet

Ja, også spør de ofte om eksempler på det personlighetstesten viser.

Eksempel på intervju:

Intervjuer: "Personlighetstesten viser at du sterkt foretrekker å jobbe i gruppe fremfor å jobbe individuelt. Er du enig i dette?"

Arbeidssøker: "Nja, jeg liker å jobbe i grupper, men jeg vil ikke si at jeg sterkt foretrekker det fremfor å jobbe individuelt. Begge har sine fordeler."

Intervjuer: "Kan du gi et eksempel på når du foretrekker å jobbe i team, og når du foretrekker å jobbe individuelt?"

Har vært på mange intervjuer, der de fleste har personlighetstest.

Anonymkode: 791ad...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...