AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Hei! Flere som har opplevd murringer som menssmerter nederst i magen tidlig graviditet? Gikk det bra? Redd jeg brått ser blod... Anonymkode: f7edf...90b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har opplevd det når det har gått bra. Det er vanskelig å vite hva det skyldes, og den ventetiden for å se om det går bra er jo helt pyton. Ønsker deg alt godt og lykke til ❤️ Anonymkode: 7ebcb...eba
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har vært gravid 4 ganger, og mistet 2 ganger. Har hatt mest mensmurringer de 2 gangene hvor det har gått bra. Varte fram til rundt uke 17. Når jeg mistet så kom menssmertene brått og var veldig sterke. Anonymkode: c04ce...095
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Jeg hadde mye mensmurringer de første ukene av graviditeten både med nummer én og med nummer to. Det føltes hele tiden ut som mensen var på vei, men den kom aldri Anonymkode: 7f96c...1c9
Parv Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Menslignende murringer er helt vanlig. Livmoren din vokser og strekker seg. ☺️ Jeg er selv i uke 8 og er superbekymret for absolutt alt, men man må egentlig bare prøve å senke skuldrene og prøve å tenke positivt. ❤️ Jeg har hatt murringer med jevne mellomrom, men når man kjenner etter ligger det mer nedover mot hoftene/lysken enn når man har mensen. Og ikke glem at når man har kommet til 5 uker er det mer sannsynlig at det går bra enn at det ikke gjør det. klem
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Parv skrev (3 minutter siden): Menslignende murringer er helt vanlig. Livmoren din vokser og strekker seg. ☺️ Jeg er selv i uke 8 og er superbekymret for absolutt alt, men man må egentlig bare prøve å senke skuldrene og prøve å tenke positivt. ❤️ Jeg har hatt murringer med jevne mellomrom, men når man kjenner etter ligger det mer nedover mot hoftene/lysken enn når man har mensen. Og ikke glem at når man har kommet til 5 uker er det mer sannsynlig at det går bra enn at det ikke gjør det. klem Tusen takk! Det var god setning på slutten der❤️ Og takk til alle for svar. Er så nervevrak siden jeg mistet sist (ma).. men da hadde jeg ingen smerter. Nå har jeg murringer gjennom hele dagen, verst på kvelden når jeg legger meg ned. Anonymkode: f7edf...90b
Parv Skrevet 26. mai 2021 #7 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk! Det var god setning på slutten der❤️ Og takk til alle for svar. Er så nervevrak siden jeg mistet sist (ma).. men da hadde jeg ingen smerter. Nå har jeg murringer gjennom hele dagen, verst på kvelden når jeg legger meg ned. Anonymkode: f7edf...90b Skjønner deg så veldig godt og føler med deg. ❤️ Har selv opplevd en MA, og synes tiden frem til første UL er en pine. Tiden går så alt for sakte. Jeg tror man gjør lurt i å unngå og oppsøke forumer og google og la dagene gå som normalt, selv om det føles vanskelig. Alle graviditeter føles forskjellig, og man kan dessverre ikke styre alt som skjer, men man kan forsøke å gjøre dagene best mulig for seg selv ved å ikke bekymre seg for mye.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #8 Skrevet 26. mai 2021 Tror det går bra. Ved min forrige graviditet hadde jeg menssmerter hver eneste dag de første 15 ukene, før det begynte å avta og bli erstattet med alle andre mulige plager:) Anonymkode: c3498...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå