AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Heihei.. Jeg og mannen har vært sammen siden vi var 14/15. Ingen av oss har hatt sex før det, vi er begges første. Nå har det gått 20 år sidne vi forste gang hadde sex. Problemet ligger hos han. Vi snakker om sex og han vet alt hva jeg liker, men liker ikke å snakke om seg selv. Bare rett frem typ "jeg liker å bli sugd". Ikke noe mer. Siden jeg ikke liker å suge, så blir det heller ikke ofte, og kun på hans forespørsel. Han vet at jeg ikke liker men gjør det når han ber om det,fleste gangene. Her er greia. Jeg har begynt å like å suge han i det siste, for jeg ser gleden det gir. Problemet er at han dytter meg vekk/drar meg opp til han for å avslutte seansen, bare 1-2minutter inn i runden. Jeg lurer da på om han ikke liker det jeg gjør? Men hvorfor be meg suge han da? Jeg vet at de fleste vil si" snakk med han". Men han snakker ikke om slikt som sagt, og med ingen sexpartner å sammenlikne med, vet jeg ikke hva menn liker og ikke liker, vet også at det er individuelt,men flest menn liker slikt og slikt osv.. Må ærlig si at jeg ikke er god på dette, da jeg ikke får noe respons under jobben. Ikke en "aaa" eller noe, han er helt stille når det gjelder sex. Dermed vet jeg ikke hva som er "riktig" eller "galt".. Anonymkode: b9559...e06
Fioljenta Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 (endret) Det blir jo bare gjetning .... ... men kan det tenkes at han ikke vil at du skal suge fordi han tror du ikke vil? At han kanskje er flau/lei seg over at han har spurt deg før selv om han vet du ikke liker det? 🙄 Det er selvsagt hans ansvar å si ifra hva han liker. Du er ikke tankeleser. Men det kan være vanskelig å bryte gamle mønstre. Hvis mannen min og jeg har sett en film, og jeg spør etterpå om hva han synes, så kan han svare: «Den var bra» og så er han liksom ferdig. Mens jeg kan jo prate om filmen minst like lenge som den varte. Tror kanskje vi er litt forskjellige. 😂 Her er noen forslag til hvordan du kan «lure ut» noen tilbakemeldinger: 1. Vær veldig tydelig på at du har lyst til å lære å suge bedre. Og at du faktisk liker det selv om du ikke likte det før. 2. Spør om du kan få trene på ham. Altså, en sugerunde der fokuset er på at du skal få lære og ikke på at han skal få orgasme (selv om det siste sannsynligvis også skjer). 🤗 3. Prøv to forskjellige teknikker og spør: «Liker du A eller B best?» (Prøv f.eks. A: sakte og B: raskt eller A: bare tuppen og B: mer av pålen) 4. Skryt av ham og pålen hans - det kan være virkningsfullt hvis han tror du ikke liker det, hjelpe ham til å slappe av og hjelpe ham til å gi slipp på innvendingene han tydeligvis har i hodet Og så tror jeg du skal glemme hva «menn» liker. De er individer og liker forskjellige ting. 😉 Jeg aner ikke hva som fungerer på din mann, men hvis det hjelper, kan du si at du har funnet en suge-guide og har lyst til å prøve ut noen av tipsene i den. 💜 (Oops... det ble visst litt langt. Tror jeg ble revet med her. Som sagt, jeg kan snakke lenge. 😂) Endret 26. mai 2021 av Fioljenta 3
Gjest Gyros Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Fioljenta skrev (16 timer siden): Det blir jo bare gjetning .... ... men kan det tenkes at han ikke vil at du skal suge fordi han tror du ikke vil? At han kanskje er flau/lei seg over at han har spurt deg før selv om han vet du ikke liker det? Mye riktig her… Har opplevd/opplever noe lignende. Det har vært en barriere for meg å ta inn over meg/ akseptere at hun nå ønsker/liker å suge, da hun tidligere ikke ønsket det. Under et sug kan det hende jeg ser etter signal på at hun ikke liker det, og det kan ødelegge seansen. Da kan det skje at jeg gir opp og vil elske på vanlig måte. Det er selvfølgelig viktig at den som suger viser entusiasme, og at begge samarbeider. Små steg kan være løsningen og kombinasjoner. Ellers gode råd gitt av Fioljenta. Ikke gi opp!
mannfolket Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Heihei.. Jeg og mannen har vært sammen siden vi var 14/15. Ingen av oss har hatt sex før det, vi er begges første. Nå har det gått 20 år sidne vi forste gang hadde sex. Problemet ligger hos han. Vi snakker om sex og han vet alt hva jeg liker, men liker ikke å snakke om seg selv. Bare rett frem typ "jeg liker å bli sugd". Ikke noe mer. Siden jeg ikke liker å suge, så blir det heller ikke ofte, og kun på hans forespørsel. Han vet at jeg ikke liker men gjør det når han ber om det,fleste gangene. Her er greia. Jeg har begynt å like å suge han i det siste, for jeg ser gleden det gir. Problemet er at han dytter meg vekk/drar meg opp til han for å avslutte seansen, bare 1-2minutter inn i runden. Jeg lurer da på om han ikke liker det jeg gjør? Men hvorfor be meg suge han da? Jeg vet at de fleste vil si" snakk med han". Men han snakker ikke om slikt som sagt, og med ingen sexpartner å sammenlikne med, vet jeg ikke hva menn liker og ikke liker, vet også at det er individuelt,men flest menn liker slikt og slikt osv.. Må ærlig si at jeg ikke er god på dette, da jeg ikke får noe respons under jobben. Ikke en "aaa" eller noe, han er helt stille når det gjelder sex. Dermed vet jeg ikke hva som er "riktig" eller "galt".. Anonymkode: b9559...e06 Han liker nok at du lystrer han, når så har skjedd liker han trolig enda bedre å knulle deg. Svaret får du helst ved å snakke om sex når dere ikke har sex. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 mannfolket skrev (2 timer siden): Han liker nok at du lystrer han, når så har skjedd liker han trolig enda bedre å knulle deg. Svaret får du helst ved å snakke om sex når dere ikke har sex. Lykke til! Lol, har zenkt på det menn tviler. For knulle meg får han uansett, så hvorfor haster det. Når han elsker å bli sugd, og får det kun noen ggr i året? Er det ikke bedre å nyte det siden det blir lenge til neste gang? Anonymkode: b9559...e06
mannfolket Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Lol, har zenkt på det menn tviler. For knulle meg får han uansett, så hvorfor haster det. Når han elsker å bli sugd, og får det kun noen ggr i året? Er det ikke bedre å nyte det siden det blir lenge til neste gang? Anonymkode: b9559...e06 Det kan være han knytter deilig suging til en ex, hvor det føltes annerledes enn når du suger. Kan også ha vært andre følelser i sving. Hvis jeg har rett kan det være han er redd for å gå i detalj med deg i fare for å komme inn på tidligere forhold.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 mannfolket skrev (5 minutter siden): Det kan være han knytter deilig suging til en ex, hvor det føltes annerledes enn når du suger. Kan også ha vært andre følelser i sving. Hvis jeg har rett kan det være han er redd for å gå i detalj med deg i fare for å komme inn på tidligere forhold. det finnes jo ingen ekser, - de var hverandres første Anonymkode: aee2b...1dd
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Hva om du yter motstand, når han dytter deg vekk? Bare kjører på på nytt liksom? Hva med å binde ham fast? Hva om du spør: Hva skal til for at jeg får suge deg til du kommer? Hvis han aldri har trent på å snakke om seg selv på disse årene, så sitter det nok langt inne. Anonymkode: 6d893...a16 1
mannfolket Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: det finnes jo ingen ekser, - de var hverandres første Anonymkode: aee2b...1dd Det har du sannsynligvis rett i😉
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 mannfolket skrev (5 timer siden): Det har du sannsynligvis rett i😉 Sannsynligvis? Hva med å lese HI? Anonymkode: 6d893...a16
jabx Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 20.53): Heihei.. Jeg og mannen har vært sammen siden vi var 14/15. Ingen av oss har hatt sex før det, vi er begges første. Nå har det gått 20 år sidne vi forste gang hadde sex. Problemet ligger hos han. Vi snakker om sex og han vet alt hva jeg liker, men liker ikke å snakke om seg selv. Bare rett frem typ "jeg liker å bli sugd". Ikke noe mer. Siden jeg ikke liker å suge, så blir det heller ikke ofte, og kun på hans forespørsel. Han vet at jeg ikke liker men gjør det når han ber om det,fleste gangene. Her er greia. Jeg har begynt å like å suge han i det siste, for jeg ser gleden det gir. Problemet er at han dytter meg vekk/drar meg opp til han for å avslutte seansen, bare 1-2minutter inn i runden. Jeg lurer da på om han ikke liker det jeg gjør? Men hvorfor be meg suge han da? Jeg vet at de fleste vil si" snakk med han". Men han snakker ikke om slikt som sagt, og med ingen sexpartner å sammenlikne med, vet jeg ikke hva menn liker og ikke liker, vet også at det er individuelt,men flest menn liker slikt og slikt osv.. Må ærlig si at jeg ikke er god på dette, da jeg ikke får noe respons under jobben. Ikke en "aaa" eller noe, han er helt stille når det gjelder sex. Dermed vet jeg ikke hva som er "riktig" eller "galt".. Anonymkode: b9559...e06 Selv om han ikke snakker, kan ikke du gjøre det da? Si at du liker å suge, og at du vil gjøre det mer. Og hva med å være litt "brutal"? Bruk skikkelig vulgært/stygt/rett frem språk, f.eks. "jeg vil suge deg til du spruter i munnen min" eller "ta meg hardt nå" eller lignende. Kanskje blir han sjokkert, men kanskje vekker det ham opp så han "løsner" litt? Eller hva med å suge ham spontant mens han f.eks. sitter og ser på nyhetene (eller hvis dere ser en helt film/seriescene på TV) eller noe sånt? Endret 28. mai 2021 av jabx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå