AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 - Som har lignende humor som meg selv. - Som liker å trene og ta vare på kroppen sin. Ikke treningsnarkoman. - Liker å reise når det er mulig. - Har sine egne meninger å ikke bare jatter med på alt - Er kunnskapsrik, liker å tilegne seg ny kunnskap ved for eksempel følge med på nyheter/lese aviser - Liker å lese bøker Dette er naturligvis ikke noe jeg krever, men et ønske fra min side ettersom jeg disse tringene beskriver meg selv. Anonymkode: 133fc...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Man skal være «kresen» når det gjelder valg av partner. Hva er vitsen med å bli sammen med noen man ikke liker eller synes er «grei nok»? Det er jo bare trist. Anonymkode: 55c16...770 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: - Som har lignende humor som meg selv. - Som liker å trene og ta vare på kroppen sin. Ikke treningsnarkoman. - Liker å reise når det er mulig. - Har sine egne meninger å ikke bare jatter med på alt - Er kunnskapsrik, liker å tilegne seg ny kunnskap ved for eksempel følge med på nyheter/lese aviser - Liker å lese bøker Anonymkode: 133fc...5f0 Hva om han er alle disse tingene, men har cerebral parese? Anonymkode: fe47c...c0d
Antiviruset Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): - Som har lignende humor som meg selv. - Som liker å trene og ta vare på kroppen sin. Ikke treningsnarkoman. - Liker å reise når det er mulig. - Har sine egne meninger å ikke bare jatter med på alt - Er kunnskapsrik, liker å tilegne seg ny kunnskap ved for eksempel følge med på nyheter/lese aviser - Liker å lese bøker Dette er naturligvis ikke noe jeg krever, men et ønske fra min side ettersom jeg disse tringene beskriver meg selv. Anonymkode: 133fc...5f0 Ja det er du om dette er absolutter. Da vil du neppe finne noen som helst. Ofte holder det med at man kanskje oppfyller noen av tingene som går på felles interesser. Må sikkert lese de samme avisene som deg også da Og når han ikke jatter med deg, men tar diskusjoner du er uenige med hele tiden. Hvordan tar du dette? Blir ikke hyggelig i heimen da tipper jeg, for det skinner litt i gjennom her. De som ønsker å bli utfordret litt, tåler det ofte dårlig over tid. 2
Ikaros2020 Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Alt det du lister opp er jo relativt normale interesser og livsstil, så nei, du er ikke kravstor. Kanskje et lite unntak for det med å lese bøker. Kvinner leser generelt mer bøker enn menn, i alle fall når det gjelder skjønnlitteratur, og generelt sett er det mange som ikke leser så mye. Så der kan det bli litt snevert. For eksempel leser jeg masse aviser og nyheter, men ikke så mye bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå