Gå til innhold

Hvor treffer man det motsatte kjønn når man ikke har noe hell med Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor treffer man det motsatte kjønn når man ikke har noe hell med Tinder?

Tinder fungerte bra i begynnelsen for meg, men nå så er ting bare veldig vanskelig.

Anonymkode: df6a8...85d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Første date" på TVNorge

Anonymkode: dd7d1...a59

Skrevet

På gata-bokstavelig talt. Det eller gjennom venner og fritidsaktiviteter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjennom aktiviteter som sport, quiz kvelder på bar, språk kafe, traff daten min gjennom felles venn. Ellers politiske partier være et sted, filosofi grupper, i parken. 
Tror det handler mye om hvordan din utstråling er og innstilling til å møte nye folk. At du er åpen, også til folk du ikke er interessert i, men for å utvide nettverk. Ta initiativ til å treffe folk. By på deg selg og ikke minst vis interesse i andre.

Anonymkode: 4544d...5c1

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Majer said:

På gata-bokstavelig talt. Det eller gjennom venner og fritidsaktiviteter. 

I utlandet typ NYC, veldig enig. Der blir man, ihvertfall jeg sjekket opp/bedt ut på middag daglig edru på gata. I Norge, nei det er greit naivt å tro. Aldri opplevd her. Min erfaring innenlands er kun tinder eller byen, dessverre. Så det er håpløst 😅 vi er reserverte her i Norden og det er egentlig en fin egenskap, men litt synd når det gjelder å treffe noen. 

Anonymkode: dfa28...88f

Skrevet

Overalt. 

Vi har båt og en venninne som har vært med meg noen ganger kommenterte at dersom hun en gang ble singel skulle hun huske på at det er enormt mange menn å treffe gjennom å ha båt. Så det er kanskje et bra tips for kvinner. 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I utlandet typ NYC, veldig enig. Der blir man, ihvertfall jeg sjekket opp/bedt ut på middag daglig edru på gata. I Norge, nei det er greit naivt å tro. Aldri opplevd her. Min erfaring innenlands er kun tinder eller byen, dessverre. Så det er håpløst 😅 vi er reserverte her i Norden og det er egentlig en fin egenskap, men litt synd når det gjelder å treffe noen. 

Anonymkode: dfa28...88f

Jeg har blitt sjekket opp og sjekket opp enda flere. Fordelen med Norge er at man skiller seg mer ut når man tør å gjøre det. Det er en bra ting. Det blir selvfølgelig vanskeligere når man når en alder der de fleste er i forhold, men da jeg var yngre fungerte det for det meste veldig bra 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Byen, fest, gjennom venner, på fritidsaktiviteter, jobb. Hvis man er ung, altså i alderen før de fleste er etablert, så er det virkelig ikke vanskelig å møte andre single. Når man passerer 30 blir det verre, for da er de fleste ikke single. Men de samme stedene kan fortsatt fungere.

Anonymkode: 95943...08a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...