Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk snap en kvel av ei som ønsket å møte meg og finne på noe neste dag. Hun hadde ikke konkrete planer, var liksom åpen for alt. Hun hadde mye hun skulle så kunne ikke før utpå kvelden. 

Neste dag, midt på dagen fikk jeg ny snap, spørsmålet om jeg fortsatt ville møtes siden jeg hadde vært og var på jobb hele dagen. Svarte ja og hva vi skulle gjøre, samme svar som i går. Jeg fikk bestemme, men hun ble ikke tilgjengelig de neste timene... Jeg svarte med en gang, men hun åpnet ikke snap. Jeg reiste hjem, fikk veldig vondt i hodet og det ble verre. Sende ny snap om at jeg ikke følte meg vel men kunne prøve å ta paracet.  Spurte om vi skulle gå på restaurant og så gå litt i byen. Så fikk jeg svar og hun hadde vært i middag hos noen venner så hun skulle ikke spise men jeg kunne godt spise. Jeg hadde et stykke vei å ta buss, så skrev at jeg kom kanskje litt senere. Hun sa ok, kunne være hos henne, men kunne ikke bli så sein siden hun hadde vært på fest kvelden før... 

Da skrev jeg at vi heller fikk ta det en annen gang, siden jeg ikke var helt på topp og det ville bli så kort. Mye reising for lite. Så svarte hun at da fikk hun beske noen andre og jeg måtte bli frisk. Svarte at jeg beklagde osv.. Den siste snap åpnet ikke hun før 25 timer senere.. og har ikke svart meg.. 

Skjønner ikke helt hva hun vil eller ble hun sur og fornærmet. Trodde hun at jeg løy om at jeg hadde vondt i hodet. Jeg skrev jo at jeg ønsket å møte henne. Hun har ikke sendt snap eller noe siden, men ikke slettet meg, kun blokket story antar jeg. Hvorfor sletter hun meg bare ikke?

Anonymkode: 4c54d...689

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun trodde du trakk deg fra daten, at du kom med dårlige unnskyldninger om hodevondt osv....foreslo du noe konkret tidspunkt for ny date, eller var det bare noe ullent fra din kant?

Anonymkode: dbf94...b52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun trodde du trakk deg fra daten, at du kom med dårlige unnskyldninger om hodevondt osv....foreslo du noe konkret tidspunkt for ny date, eller var det bare noe ullent fra din kant?

Anonymkode: dbf94...b52

Hvordan kunne jeg det når hun ikke åpner snap på flere timer/ dager?

Skrevet

Hun er bare ikke nok interessert og det er 100% sannheten, Bruker tiden på andre ting og nøler ikke med å kjøre TS ned på listen over prioriteringer. I en datingsituasjon betyr dette liten interesse. Er interessen der den skal være ville hun prioritert dette foran alt og brukt mye mer tid på det Dette er fakta, og jeg hadde ikke giddet dette overhodet. TS ikke ta kontakt mer og trekk deg kraftig tilbake. Søk andre som du passer bedre sammen med og som faktisk er interessert.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kunne jeg det når hun ikke åpner snap på flere timer/ dager?

Det kan du ikke, er damen nok interessert ville hun åpnet snappen på noen minutter og svar og holdt dialogen. Hun er ikke nok interessert, og en annen ting du får heller aldri vite grunnen. Det betyr heller ikke en eneste dritt. Bare at hun ved handling ikke viser nok interesse sier alt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Hun er bare ikke nok interessert og det er 100% sannheten, Bruker tiden på andre ting og nøler ikke med å kjøre TS ned på listen over prioriteringer. I en datingsituasjon betyr dette liten interesse. Er interessen der den skal være ville hun prioritert dette foran alt og brukt mye mer tid på det Dette er fakta, og jeg hadde ikke giddet dette overhodet. TS ikke ta kontakt mer og trekk deg kraftig tilbake. Søk andre som du passer bedre sammen med og som faktisk er interessert.

Antiviruset skrev (1 time siden):

Det kan du ikke, er damen nok interessert ville hun åpnet snappen på noen minutter og svar og holdt dialogen. Hun er ikke nok interessert, og en annen ting du får heller aldri vite grunnen. Det betyr heller ikke en eneste dritt. Bare at hun ved handling ikke viser nok interesse sier alt.

Takk for gode råd. Ja enig, hadde hun vært interessert hadde hun ryddet tid til date og kanskje planlagt invitasjonen. Og det at hun ikke gidder å åpne snap å spørre hvordan et går, 1) for å bry seg 2) for å "kontrollsjekke" at jeg faktisk var dårlig sier sitt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...