AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Jeg fikk meg en bolig i dag, men jeg kjenner at jeg angrer og har egentlig lyst til å si opp kjøpet. Det viser seg jo også at det er forkjøpsrett sa megler og at jeg får nok ikke svar på om jeg får leiligheten før om 2 uker. Er det mulig å avbryte kjøpet av boligen da når det ikke er sikkert man får den? Anonymkode: a84ba...18c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Bud er juridisk bindende, men det er jo lov til å håpe at noen benytter seg av forkjøpsretten Anonymkode: 6d3d2...66a 7
Buddhahode Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Nei, ditt eneste håp er at noen tar den på forkjøpsrett. Det er ikke angrerett på boligkjøp. Dette med forkjøpsrett burde du visst på forhånd, står nok i salgsoppgaven. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Kjøpt er kjøpt. De som skal bruke forkjøpsretten må betale summen du har kjøpt for om de vil ha leiligheten. Så du får håpe du ikke har gått så høyt at andre ikke vil ha den. Anonymkode: a5ea2...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå