nasseliten Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Hei. Jeg vet at dere ikke kan gi meg et sikkert svar, men jeg er usikker hvordan jeg skal tolke testen. Jeg ser to streker, men den ene er veldig lys, så vet ikke om det bare er skygge. Testen er kjøpt på normal. Jeg tok en test for to uker siden, og den var helt klart negativ. Denne tok jeg nå, samme dag som siste pille på brettet. Går på p-piller, og tror derfor ikke jeg er gravid. Men, tenkte bare høre hva dere tror? Skal selvfølgelig ta en test til, i morgen tidlig.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Kontrollstreken er ganske svak. Har du mulighet til å ta en ny test? Jeg ser to streker, så god mulighet for at den er positiv Anonymkode: d9b69...821
Anonymous 91 Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Synes det ser mer ut som skyggestrek. Ta en ny
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 nasseliten skrev (På 26.5.2021 den 19.07): Hei. Jeg vet at dere ikke kan gi meg et sikkert svar, men jeg er usikker hvordan jeg skal tolke testen. Jeg ser to streker, men den ene er veldig lys, så vet ikke om det bare er skygge. Testen er kjøpt på normal. Jeg tok en test for to uker siden, og den var helt klart negativ. Denne tok jeg nå, samme dag som siste pille på brettet. Går på p-piller, og tror derfor ikke jeg er gravid. Men, tenkte bare høre hva dere tror? Skal selvfølgelig ta en test til, i morgen tidlig. Denne er positiv! Har du tatt en til? Anonymkode: 7688d...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå