AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Del Skrevet 26. mai 2021 Hadde løs mage i natt og etter x antall ganger på do tok jeg en imodium. Nå har det stoppet helt opp. Har spist veldig lite på grunn av dårlig matlyst og tidvis kvalme, men har endelig fått i meg en liten fiskemiddag med grønnsaker. Hjelper det å spise MYE, eller er små porsjoner best? Har drukket mye vann, prøvd kjerringråd som aloveveradrikke og eplecidereddik. For to uker siden var jeg helt forstoppet på grunn av smertestillende, men nå har jeg ikke tatt noen piller. Kan en imodium føre til forstoppelse? I morgen har jeg møter og magen må helst være i orden igjen. Redd for både diare og forstoppelse. Fikk litt angst når avføringen hadde satt seg som en propp for to uker siden. Da måtte jeg ta klyster, men det er ikke så akutt nå. Anonymkode: c23be...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Del Skrevet 26. mai 2021 Hvis du tar for mange så fører det jo til forstoppelse, men ikke en. Det er jo ikke rart at du ikke har mer avføring igjen om du var på do flere ganger i natt og har spist lite. Det kommer nok mer i morgen eller dagen etter. Høres helt normalt ut. Anonymkode: 549a3...b19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du tar for mange så fører det jo til forstoppelse, men ikke en. Det er jo ikke rart at du ikke har mer avføring igjen om du var på do flere ganger i natt og har spist lite. Det kommer nok mer i morgen eller dagen etter. Høres helt normalt ut. Anonymkode: 549a3...b19 Ja, kanskje magen er tom, men har følt trang til å gå på do uten å få det til. TS Anonymkode: c23be...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Del Skrevet 26. mai 2021 Tror nok ikke det er så bra å spise MYE (store måltider) når alt har stoppet opp. Det vil jo bare legge mer press på tarmene og kan gjøre vondt verre. Ser forresten på felleskatalogen at forstoppelse, kvalme, hodepine og svimmelhet er vanlige bivirkninger ved bruk av imodium. Anonymkode: 763ae...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå