Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg fant ut i forrige uke at jeg er gravid.. er veldig fortvilet da det er to potensielle fedre.. (føler meg helt forferdelig så trenger ikke høre for en hore jeg er). Er det noen måte å finne ut av dette? Kan jeg regne meg frem til det? Kan de se det nøyaktig på sykehuset hvilken dag jeg ble gravid? 

Anonymkode: f8c5d...2f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uffda, den er en lei situasjon. Hvis du vet ca. når samleiene fant sted og det er tilstrekkelig lang tid i mellom så kan du sannsynligvis resonnere frem hvem det kan være. Ville bestilt tid til ultralyd for å anslå hvor langt du er på vei. Da kan du tippe ca. unnfangelsestidspunkt.

Anonymkode: c068f...88f

• Liker 2
Skrevet

De kan se det sånn ca, men når du hadde sex med disse er jo avgjørende. Skjedde det samme uke, samme mnd, i løpet av en periode på 2 mnd?. Det beste er at du ber dem om en farskapstest, så vet du med sikkerhet. 

Du trenger ikke skamme deg. Du er ikke den første som har sex med to personer innen kort tid. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og du, ikke døm deg selv så hardt❤ Sånt skjer iblant. Du får heller tenke at heldigvis er det bare to potensielle fedre, det kunne vært verre 🤷‍♀️😊

Anonymkode: c068f...88f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor tett samleiene er?

Anonymkode: 541d5...c22

Skrevet

Her velger du den fyren som er best egnet som far. Hvis han ikke stiller opp så kan du sjekke det senere med DNA. Dette er en hemmelighet du burde ta med deg i graven.

Hvordan kan du ha sex uten kondom eller prevensasjon? Tømte begge seg i deg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet du om du skal beholde eller ikke?

Anonymkode: 79c99...0b4

AnonymBruker
Skrevet
BukkenAskeladd skrev (Akkurat nå):

Her velger du den fyren som er best egnet som far. Hvis han ikke stiller opp så kan du sjekke det senere med DNA. Dette er en hemmelighet du burde ta med deg i graven.

ER DU GAL? Hun skal ikke lure en mann til å tro at han har blitt far bare fordi han er mest egnet til det! Hvorfor skal hun ødelegge livet til en stakkars når hun kan finne ut av det med sikkerhet? DNA prøve er hva som må til. Forr alt vi vet kan det hende at den som ikke er "egnet"  som er faren til barnet!

Anonymkode: a5d81...fd6

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ER DU GAL? Hun skal ikke lure en mann til å tro at han har blitt far bare fordi han er mest egnet til det! Hvorfor skal hun ødelegge livet til en stakkars når hun kan finne ut av det med sikkerhet? DNA prøve er hva som må til. Forr alt vi vet kan det hende at den som ikke er "egnet"  som er faren til barnet!

Anonymkode: a5d81...fd6

Da må hun bare si det som det er til legen. Det kan hende de kan finne ut hvem barnet tilhører mens det er i magen?

AnonymBruker
Skrevet

Ca en ukes mellomrom 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ca en ukes mellomrom 

-TS

Hvis du finner ut av når du hadde eggløsning, så burde du kunne finne det mest sannsynlige svaret 😊 hvis ikke, så går det å DNA teste baby før den kommer tror jeg 

Anonymkode: e0ea8...3f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ca en ukes mellomrom 

-TS

Da må det nok DNA test til. 

Anonymkode: 1c2ff...556

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare nødt å ta en DNA test etter at barnet er født . 
Spørsmålet er om du blir aleine med barnet eller om du er sammen med en av de to mulige ? 
Iallefall må du være ærlig ovenfor de det gjelder . Det er den tøffeste , men beste måten å komme fra det på sikt. 

hilsen ei som måtte bite tenna sammen og gjøre det samme. 
Ingen prater om det nå , men åra har jo gått 

Anonymkode: 56d85...c7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke DNA teste barnet før det er født. Noen lang gjennomfører slik testing, men ikke Norge.

Anonymkode: 60563...8f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

føler meg helt forferdelig så trenger ikke høre for en hore jeg er

Selvfølgelig. Du vil gjerne kontrollere alle andre sånn at du alltid hører det du vil høre og slipper konfrontasjoner. Feigt, så kanskje du egentlig trenger å høre hva for en...... etc.
Nå er det mange i din båt da, hvis det får det til å føle deg bedre.
Du skal selvfølgelig ta en farskaps test for å finne den rette faren! Ikke velg deg ut den du liker best blant de potensielle som en annen foreslo.

Anonymkode: 41ba9...3a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Selvfølgelig. Du vil gjerne kontrollere alle andre sånn at du alltid hører det du vil høre og slipper konfrontasjoner. Feigt, så kanskje du egentlig trenger å høre hva for en...... etc.
Nå er det mange i din båt da, hvis det får det til å føle deg bedre.
Du skal selvfølgelig ta en farskaps test for å finne den rette faren! Ikke velg deg ut den du liker best blant de potensielle som en annen foreslo.

Anonymkode: 41ba9...3a9

Kaller du det å konfrontere noen å kalle de en hore? Du må gjerne synes det om du vil. Feigt å ikke ville bli trykt enda mer ned enn det man allerede er? Du vet ingenting om mitt og andres liv, gå ti mil i mine sko så kan du få lovt å kalle meg hore og feig om du fortsatt synes det. Og nei har ikke tenkt å velge den jeg liker best, det er urettferdig mot alle parter. Og har ikke bestemt meg for om jeg skal beholde en gang. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For det første så er du IKKE en hore.. utrolig gammeldags tankegang at det er negativt at en kvinne koser seg med sex og ligger med flere. Det er ikke noe galt i det. 

lei situasjon du har havnet i. Hvis det er en uke mellom vil en OUL kunne snevre det inn litt og kanskje si noe om hvilken mann som er mest sannsynlig. Men dette er ikke en sikker metode og du må nok ta en dna test hvis du har planer om å beholde barnet. 

lykke til! Dette går bra ☺️

Anonymkode: 51bc9...a8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slikt kan skje.
Som andre skriver, ta en dna test når barnet er født.
Det løser deg alltid.
Vær ærlig med de to og fortell at det står mellom de to, så kan de støtte deg så mye de selv føler er riktig.

Anonymkode: 0c4a2...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For det første så er du IKKE en hore.. utrolig gammeldags tankegang at det er negativt at en kvinne koser seg med sex og ligger med flere. Det er ikke noe galt i det. 

Er jo ikke hore som er problemet her. Sist jeg skrev et innlegg om at jeg muligens var gravid med han jeg faktisk holder på med, ble jeg slaktet over t jeg ikke brukte prevensjon?! 

Her er det to tilfeller uten prevensjon. Og ts, jeg vil ikke slakte deg for det i det hele tatt. Men har villet selv å bli gravid siden du ikke brukte prevensjon? 

Anonymkode: b1830...be0

Skrevet
BukkenAskeladd skrev (2 timer siden):

Fy faen for et svin du er. Et skikkelig også.. 

Tenk det å vokse opp å få vite i voksen alder at han som har fungert som pappan din ikke er det. Pappa som godt mulig er en kjempeflott fyr har blitt frarøvet det å være en tilstedeværende far. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...