AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Gjenåpningen av Oslo kommer med en bismak for min del da jeg har få venner som bor i byen. Vet at det er jeg selv som må ta tak i det og jeg er i gang med det. Har tatt kontakt med noen jenter i HeyGirl-gruppa, men har fått til svar at det er så mange som tar kontakt og at de ikke har mulighet til å møte alle, noe som jeg selvfølgelig skjønner. Prøver å kvinne meg opp til å legge ut et innlegg der selv🙈 Har også planer om å bli med på en eller annen hobbygruppe. Noen andre som føler på det samme? Anonymkode: e2d6c...5e7 1
Zooey Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Kjør på og legg ut i gruppa! Gjenåpningen er også en super anledning til å skaffe seg en hobby eller bli med på et sportslag der du møter andre med felles interesser. 3
Othea Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har heller ingen venner og det er veldig sårt og vondt å ikke ha noen.❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Ja litt. Men dro ut og spiste en deilig pizza etter jobb. Ved med satt det to andre enslige. Så dra og kjøp deg noe god mat. Servitørene er strålende glade for det. Anonymkode: 86114...ef4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har ingen venner, men det stopper meg ikke fra å trene, gå på konserter og i Operaen, på kafé, spise middag eller ta et glass vin ute. Alt dette gleder jeg meg masse til å gjøre nå som byen endelig åpner igjen. Livet er det du gjør det til. Anonymkode: 6da04...f36 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Hvor finner man den HeyGirl-gruppa..? Anonymkode: 3d012...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gjenåpningen av Oslo kommer med en bismak for min del da jeg har få venner som bor i byen. Vet at det er jeg selv som må ta tak i det og jeg er i gang med det. Har tatt kontakt med noen jenter i HeyGirl-gruppa, men har fått til svar at det er så mange som tar kontakt og at de ikke har mulighet til å møte alle, noe som jeg selvfølgelig skjønner. Prøver å kvinne meg opp til å legge ut et innlegg der selv🙈 Har også planer om å bli med på en eller annen hobbygruppe. Noen andre som føler på det samme? Anonymkode: e2d6c...5e7 Om de får mange henvendelser tyder jo det på at UTROLIG mange er i samme situasjon. Legg ut Anonymkode: feef5...51a 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #8 Skrevet 26. mai 2021 Du er ikke den eneste i det hele tatt. Håper du finner deg noen du kan ha det hyggelig med Anonymkode: ccca2...c42 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 TS her, takk for hyggelige svar og støtte. Vet vi er mange som er i samme situasjon, men trengte noen støttende ord. Trives i utgangspunktet veldig godt i eget selskap og er dårlig på å ta initiativ, men nå har det gått så langt at jeg må gjøre noe med saken. Skal teste ut å gjøre noe gøy alene i helgen og så har jeg sendt melding til en bekjent som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med😌 Anonymkode: e2d6c...5e7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #10 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 21.07): Hvor finner man den HeyGirl-gruppa..? Anonymkode: 3d012...3b5 På Facebook Anonymkode: e2d6c...5e7
Nathea Skrevet 27. mai 2021 #11 Skrevet 27. mai 2021 Det å ikke ha venner gjør så vondt innvendig.❤️ Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå