Gjest Starya Skrevet 1. oktober 2002 #1 Del Skrevet 1. oktober 2002 Nå begynner jeg virkelig å lure her... For en tid siden fikk jeg en eller to mail inn i hotmail-kassa fra en ukjent adresse, med et vedlegg som het MARILYN. Jeg mener det sto noe slikt som "enjoy this" eller i den duren. Jeg slettet mailen umiddelbart, ikke kjente jeg avsenderen, ikke åpner jeg vedlegg jeg ikke vet hva er. Men, nå har jeg ved et par tilfeller fått mail fra "mail delivery system" som gir beskjed om at en mail ikke kunne leveres.. Mottakeren er samme adresse som den jeg fikk marilyn fra, og vedlegget henger ved... Jeg har aldri sendt denne mailen..!? Er det noen som har opplevd det samme, eller som vet hva dette er for no'? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. oktober 2002 #2 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har du installert og oppdatert antivirusprogram? Dette høres veldig ut som et morsomt lite virus synes jeg. Prøv å scanne disken din online. Enkelte virus kan nemlig lure antivirusprogrammet. http://antivirus.intellinet.no/ Prøv denne linken. Det er helt gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. oktober 2002 #3 Del Skrevet 1. oktober 2002 Kom visst dobbelt denne! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 1. oktober 2002 #4 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har fått nokre mail av den typen eg òg. Grunnen til at du har fått mail i "retur" sjølv om du aldri har sendt det, er at eit virus har brukt di mailadresse som avsendar. Kven som er angrepe viruset er ikkje så lett å vete - nokon som har di mailadresse er det jo. (Men det kan jo like gjerne vera spammarar som venner...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. oktober 2002 #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 Aha.. nå husker jeg at det ble snakket om dette på et annet forum, webmaster der hadde avslørt at en eller to på forumet hadde et slikt virus, mail ble sendt ut fra menge på forumet (vi har utvekslet adresser)... Da er det vel noe sånt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. oktober 2002 #6 Del Skrevet 2. oktober 2002 Men hvis du bruker Outlook, så husk at det kan være nok med forhåndsvisning for at viruset blir lastet ned på maskinen. Det er derfor lurt å skru av forhåndsvisningen, så er man på sitt tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå