AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Har en satisfyer (lignende womanizer), men det bråker veldig. Er womanizer bedre? Hva med andre vibratorer for klitoris? Og vibratorer/rabbitt? Liker at vibrasjonene er ganske kraftig. Anonymkode: 29b29...442
blaffen Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Hvor stille må du ha dem? Dama har womanizer og den er ganske stille, med mindre hun holder den litt skeivt, da kan den lage noe som ligner på slurpelyder. 😛 Til vanlig tviler jeg på at noen kan høre den på andre siden av soveromsdøra. Blir litt verre om du skal skjule aktiviteten for noen i samme rom..
Fioljenta Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Hvorfor vil du ha den stille? Jeg var redd at vår we-vibe melt skulle høres utenfor soverommet. Men vi testet. Den høres ikke utenfor døren. Ikke vinduet heller. Eller i naborommet. Min erfaring er at kraftige vibrasjoner bråker mer enn stille, så du må nesten tåle litt lyd hvis du vil ha kraftige vibrasjoner...
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Fioljenta skrev (4 timer siden): Hvorfor vil du ha den stille? Jeg var redd at vår we-vibe melt skulle høres utenfor soverommet. Men vi testet. Den høres ikke utenfor døren. Ikke vinduet heller. Eller i naborommet. Min erfaring er at kraftige vibrasjoner bråker mer enn stille, så du må nesten tåle litt lyd hvis du vil ha kraftige vibrasjoner... Synes lyden ødelegger litt av kosen Anonymkode: 29b29...442 1
Fioljenta Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes lyden ødelegger litt av kosen Anonymkode: 29b29...442 Ah... skjønner. Og er enig. Noen ganger legger vi dyna over for å dempe lyd - vi slipper liksom ikke unna litt lyd.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 En cocksleeve lager kun indirekte lyd når hun kommer. Anonymkode: 05212...590 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå