AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 For at denne tråden ikke blir flyttet, ber jeg alle brukere være bevisst på hva de skriver her, slik at tråden ikke ender med å ikke passer inn i kategorien generell debatt. Dette er ikke skråblikk, eller sosialt prat, selv om det kan fremstå slik, men en oppriktig undring over hvorfor så mange brukere skriver tråder som tydeligvis ikke passer i generell debatt kategorien i generell debatt kategorien, og ønske om en god og grundig debatt om årsakene til dette og eventuelle løsninger på problemet Dette fører til masse ekstrajobb for de stakkars moderatorene, og mange tråder forsvinner helt dersom de er skrevet av anonym bruker når de skal bliflyttet til en kategori hvor "anonyme" innlegg er forbudt. Hvorfor plasserer dere tråder i feil kategori? Eller mener dere det er mer moderatorene som er noe fanatiske blitt og som bør ha skylden ? Kjør debatt ! Anonymkode: cf9a6...644 1
stan Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Generelt er jeg imot spesielle diskusjoner under generell debatt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 stan skrev (27 minutter siden): Generelt er jeg imot spesielle diskusjoner under generell debatt. Anonymkode: cf9a6...644
Gjest SVK Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: cf9a6...644 Rumpnissarna
stan Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 SVK skrev (29 minutter siden): Rumpnissarna Hvorfor så spesifikt? Jeg tror vi bør være mer generelle 🙃
Gjest SVK Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 (endret) 10 minutter siden, stan said: Hvorfor så spesifikt? Jeg tror vi bør være mer generelle 🙃 Sant! 40 minutter siden, SVK said: Rumpnissarna Jeg elsker generelt alt av nostalgi. Endret 26. mai 2021 av SVK
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Skrevet 26. mai 2021 "generell debatt" bør legges ned. Moderatorteamet flytter tråder i hytt og skvatt, det er tydeligvis ikke behov for dette rommet. Alle tråder her kan jo flyttes til et annet rom. Anonymkode: b4529...09a 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Mye av feilbruken av ‘generell debatt’ kommer av at her kan en poste anonymt. Veldig mange orker ikke ta debatten under nick, og poster heller her, selv om de vet det er feil underforum. Ironisk nok inkludert denne tråden, som egentlig hører hjemme under ‘ris, ros og tilbakemeldinger’. Det verste med det er at tråder da ikke kan flyttes til riktig rom, og vil bli slettet. Særlig frustrerende om det er startet en god diskusjon. Anonymkode: e267a...4c3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 23.15): "generell debatt" bør legges ned. Moderatorteamet flytter tråder i hytt og skvatt, det er tydeligvis ikke behov for dette rommet. Alle tråder her kan jo flyttes til et annet rom. Anonymkode: b4529...09a Det er vel det som er noe av tiltenkte behovet? At tråder en er usikre på hvor hører hjemme legges her, og heller flyttes av moderator. Akkurat det at tråder flyttes ser jeg ikke på som et problem. Det blir jo liggende link her, veldig oversiktlig. Verre med alle de trådene som blir slettet 😕 fordi de er startet av anonymbruker her, og ikke kan flyttes til rom som krever nick. Anonymkode: e267a...4c3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå