AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Del Skrevet 26. mai 2021 Noen skal ringe meg på messenger, og jeg lurer på: kommer det til å ringe på telefonen eller datamaskinen min? Eller vil det ringe på den tingen jeg har appen åpen på? Anonymkode: b0763...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen skal ringe meg på messenger, og jeg lurer på: kommer det til å ringe på telefonen eller datamaskinen min? Eller vil det ringe på den tingen jeg har appen åpen på? Anonymkode: b0763...78f Det ringer både her og der, etter min erfaring. Når noen ringer meg på Messenger ringer det både på privatPCen, mobilen og jobbPCen. Og så velger jeg selv hvor jeg vil svare. Anonymkode: 3b749...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Del Skrevet 26. mai 2021 Alle steder du er logget på, du velger hvor du skal svare Anonymkode: a2d9e...a83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 26. mai 2021 #4 Del Skrevet 26. mai 2021 Herlighet, her ringer det overalt om noen ringer meg på messenger, min telefon, min pc og jeg hadde til og med klart å logge meg inn på facebook på sønnen min sin pc så det ringte der og.. Hater messenger ringing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Del Skrevet 26. mai 2021 Alle steder som er pålogget 😅 så her ringer det brått på ipaden, telefonen OG pc’en 🙈 Anonymkode: e1863...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå