Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min ex mann hater meg , vil ikke snakke med meg, vil ikke se meg ... er Så opgitt. Vi har 2 barn, vi var gode venner før. Verken han eller jeg har nye partnere.. vi kranglet og har ikke snakket på 3 mnd. Bare sender sms til hverandre ang barna... hvorfor er mannfolk sånn.??? Må jo gå ann å kommunisere som voksne. Vi hadde planer om ferie med barna nå er alt ødelagt, Han skylder alltid på meg( Han skylder på meg for at vi gikk fra hverandre) blir så opgitt , noen mannfolk som kan svare meg hvorfor dere gjør sånn?!?

Anonymkode: 62ed6...aa0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Min ex mann hater meg , vil ikke snakke med meg, vil ikke se meg ... er Så opgitt. Vi har 2 barn, vi var gode venner før. Verken han eller jeg har nye partnere.. vi kranglet og har ikke snakket på 3 mnd. Bare sender sms til hverandre ang barna... hvorfor er mannfolk sånn.??? Må jo gå ann å kommunisere som voksne. Vi hadde planer om ferie med barna nå er alt ødelagt, Han skylder alltid på meg( Han skylder på meg for at vi gikk fra hverandre) blir så opgitt , noen mannfolk som kan svare meg hvorfor dere gjør sånn?!?

Han straffer deg for noe kanskje. Har du dumpet han/vært utro og deretter flådd han levende økonomisk??

Nedsnakket han , ydmyket han eller på annen måte vært kjip?? Funnet deg en ny mann (ikke offisiellt eller fast enda) og han veit det.

Du får spørre hvorfor han ikke vil ha kontakt? Kanskje han beskytter seg selv og ønsker å gå gå videre og stadig kontakt med deg gjør det umulig?

Første bud etter samlivbrudd er å frikoble seg fra eksen. Da slipper man å bli negativt påvirket og man kan komme seg videre. Sikkert du sm dumpet han og du er over han, han er kanskje ikke over deg. Men prøver.

Anonymkode: d1318...348

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke på grunn av kjønnet hans, det er på grunn av personligheten. 

Han er sikkert såret og bitter. Mange blir det av å bli forlatt, uansett omstendigheter og grunn. Det er naturlig. Og så lenge dere kommuniserer om barna, hvorfor trenger du mer kontakt? Dersom han fortsatt er glad i deg er det vondt å ha kontakt, selv om dere ikke har nye partnere. Mange viser sorg som sinne. Vær litt grei, la han slippe å være mer sammen med deg enn han må. 

Anonymkode: 6247d...713

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dumpet han ja, vi har hatt en krangel og jeg sa mye stygt til han. Vi har snakket om hvorfor det ble slutt og blir aldri enige med hverandre🙁derfor funket ikke vårt ekteskap . Begge 2 er ferdige med hverandre 

AnonymBruker
Skrevet

du har sagt masse stygt til han, men forventer at han skal være vennlig og ålreit mot deg? 

Anonymkode: ecca5...c03

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sa unnskyld til han , han var også stygg mot meg🙁

AnonymBruker
Skrevet

Hva forventer du av han da? at dere, som venner, skal dra på ferieturer med barna sammen og feire jul ilag? 

Jeg synes at hvis han kommuniserer med deg angående barna og samvær osv. går på skinner så er det ikke så mye å skrike for. Det er svært få par som har gått fra hverandre som har mer å gjøre med hverandre enn å snakkes rundt barna og passe på at de har det bra. så lenge dere har god kommunikasjon rundt det, hvorfor trenger du mer kontakt? 

du dumpet han fordi dere aldri blir enige og krangler mye. kanskje du kan dra på ferieturer med andre venner enn akkurat han istedet. 

Anonymkode: ecca5...c03

AnonymBruker
Skrevet

Forventer at vi skal kunne kommunisere som voksne mennesker, barna merker at han er sur at han oppfører seg barnslig og at han er urettferdig mot meg skylder meg for alt. Vi har hatt et godt samarbeid i flere år , men nå oppfører han seg utrolig barnslig og dette påvirker barna spes minstebarnet🙁

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er og var min eksmann også. Barnslig rett og slett og det ble aldri bedre her. Etter over 10 år siden det ble slutt🥵

Anonymkode: 344ea...4fb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn er og var min eksmann også. Barnslig rett og slett og det ble aldri bedre her. Etter over 10 år siden det ble slutt🥵

Anonymkode: 344ea...4fb

Nei 😭så slitsomt😣😣😣uff håper min x tar til vett snart ☹️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min x mann er lik, vi har tre barn… vil ikke verken snakke med meg eller skrive

Anonymkode: 7acab...dac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Min x mann er lik, vi har tre barn… vil ikke verken snakke med meg eller skrive

Anonymkode: 7acab...dac

😣😣😣mannfolk er så barnslige 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Bare gi ham tid. Noe vil inntreffe med barna som gjør at dere trenger å finne tilbake til samarbeidet, og da vil det skje.

Senk forventningene til et realistisk nivå, og ta tiden til hjelp. Hverken han eller du er onde, det er bare mange vanskelige følelser.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Alterego666 said:

Bare gi ham tid. Noe vil inntreffe med barna som gjør at dere trenger å finne tilbake til samarbeidet, og da vil det skje.

Senk forventningene til et realistisk nivå, og ta tiden til hjelp. Hverken han eller du er onde, det er bare mange vanskelige følelser.

Selvfølgelig , jeg gir han tid presser han ikke til noe som helst.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig , jeg gir han tid presser han ikke til noe som helst.

Min erfaring er at det er ofte en god strategi. Jeg håper dere finner ut av ting sammen.

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Alterego666 said:

Min erfaring er at det er ofte en god strategi. Jeg håper dere finner ut av ting sammen.

Takk

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sa unnskyld til han , han var også stygg mot meg🙁

barnslig begge to ;) 

Endret av Rosatoast
AnonymBruker
Skrevet

Planlegg ferie hver for dere. 

Anonymkode: 83dc5...79b

Skrevet
Alterego666 skrev (11 timer siden):

Enig i dette. 

Og han kommuniserer om barna, via tekst, men er det noe med samarbeidet som ikke fungerer fordi det kun foregår i tekst?

Hvis ikke la han, men skriv f.eks at dere må prøve å ha enn vennlig tone face to face på grunn av unga, at du håper dere kan få til det.

Utover det tror jeg du TS skal gi han tid, ingen tanker om ferie sammen med barna osv. 

Så lenge samvær og ting rundt barna funker, så kan du ikke kreve stort mer for han enn at han prøver å late som ingenting rundt unga.

Det er slutt, du var den som gikk, men han står også fritt til å ha et minimum av kontakt med deg. 

Regner med at dere har en samværsavtale som sier noe om hvordan kommunikasjon rundt barna skal foregå, med hva og hvordan.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, *Mocca* said:

Enig i dette. 

Og han kommuniserer om barna, via tekst, men er det noe med samarbeidet som ikke fungerer fordi det kun foregår i tekst?

Hvis ikke la han, men skriv f.eks at dere må prøve å ha enn vennlig tone face to face på grunn av unga, at du håper dere kan få til det.

Utover det tror jeg du TS skal gi han tid, ingen tanker om ferie sammen med barna osv. 

Så lenge samvær og ting rundt barna funker, så kan du ikke kreve stort mer for han enn at han prøver å late som ingenting rundt unga.

Det er slutt, du var den som gikk, men han står også fritt til å ha et minimum av kontakt med deg. 

Regner med at dere har en samværsavtale som sier noe om hvordan kommunikasjon rundt barna skal foregå, med hva 

1 hour ago, Rosatoast said:

barnslig begge to ;) 

Enig 100 % 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...