AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Hvis du trodde at jeg har noen sånne, så må jeg dessverre skuffe deg 😄 Jeg tenker på de som hetser Lan, men også personangrep på andre offentlige personer, personangrep på andre i kommentarfeltene, koronafornektere... Og så har vi de tullingene som står frem som admin i idiotgrupper med navn og bilde 😑😑😑 Hvordan forholder man seg til slike venner/slektninger? Hvor mye skal til for å avslutte et vennskap? Familie/slekt kan man nesten bare prøve å snakke til, men ikke akkurat bryte kontakten. Kanskje noen som har slike kolleger? Hvordan har det evt påvirket arbeidssituasjonen? Man later kanskje som ingenting, men hva om man som leder oppdager slikt fra en vanlig ansatt, kanskje vedkommende har oppført arbeidsgiver på profilen...? Bildet under er ikke det verste, men ville blitt skuffet om en av mine nærmeste var en slik en. Anonymkode: 311c6...3cb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Jeg har et par slike slektninger. Men de er distanserte nok til at jeg ikke behøver å ta praten om slikt. Jeg har bare lagt inn sperrer slik at jeg ikke ser dem på sosiale medier. Jeg hadde en slik kollega på en tidligere jobb. Hun skrev mye negativt om innvandrere. Det ble tatt opp av både leder og av oss kolleger, siden det ikke var forenelig med jobben vi gjorde. Anonymkode: 77072...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Dette er grunnen til at jeg ikke har slektninger (verken nære eller fjerne) på sosiale medier. Jeg trenger ikke og ønsker ikke å vite om slike ting i familien når jeg uansett må ha noe med de å gjøre (og alle oppfører seg som gode mennesker irl). Anonymkode: 58eba...506
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Jeg fjerner som FBvenn. Har heldigvis ingen venner eller nære bekjente som er i den kategorien. Menne.....den ene spurte meg sånn 5 år etter hvorfor jeg hadde fjernet vedkommende som venn 😬😅 Anonymkode: 897ad...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Heldigvis går det som regel an å skjule oppdateringer fra de verste tilfellene. Så slipper jeg å irritere meg. 🙂 Anonymkode: 7f433...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå