AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Hvorfor bryr jeg meg om hvor mange kjæresten har ligget med? Hvorfor er jeg så usikker på meg selv? Hvorfor hater jeg at han har kontakt med noen av de han har vært sammen med/vært friends-with-benefits med? Jeg har ingen kontakt med noen av mine ekser, nettopp fordi jeg ikke har behov for det. Mitt svar er at jeg tror at jeg ikke føler meg spesiell når jeg bare blir en i mengden. Når han har vært seksuelt tiltrukket av disse jentene og også liker de som personer/venner og at de fortsatt har kontakt, hva er egentlig så spesielt med meg da? Hvis sex ikke betyr så mye for ham, hvordan vet jeg at det betyr mye for ham at vi er sammen da? Er jeg ekstremt usikker på meg selv? Hvordan kan jeg slutte å bry meg om dette? Anonymkode: 66f2e...bdf 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har knulla helt latterlig mye. Har rett og slett bada i fitte i over 30 år. Dette skremmer damer. De takler rett og slett ikke hvilken vagina-magnet jeg er. Anonymkode: ad14c...50b 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Jeg vet ikke hvor mange partnere kjæresten min har hatt og han vet ikke hvor mange jeg har hatt. Det er ikke et samtale tema rett og slett. Fokuserer på om vi trives sammen. Jeg er heller ikke den usikre typen. Orker ikke å bruke energi på å saumfare vennelisten hans for å finne ut om han dyppet kuken inni den og den dama i 2015. Det han har gjort i fortida er i fortida. Så stoler jeg på at han er ærlig med meg. Anonymkode: 0f7ef...30e 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Det er ekkelt å bare være en i mengden... Anonymkode: 25212...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor bryr jeg meg om hvor mange kjæresten har ligget med? Hvorfor er jeg så usikker på meg selv? Hvorfor hater jeg at han har kontakt med noen av de han har vært sammen med/vært friends-with-benefits med? Jeg har ingen kontakt med noen av mine ekser, nettopp fordi jeg ikke har behov for det. Mitt svar er at jeg tror at jeg ikke føler meg spesiell når jeg bare blir en i mengden. Når han har vært seksuelt tiltrukket av disse jentene og også liker de som personer/venner og at de fortsatt har kontakt, hva er egentlig så spesielt med meg da? Hvis sex ikke betyr så mye for ham, hvordan vet jeg at det betyr mye for ham at vi er sammen da? Er jeg ekstremt usikker på meg selv? Hvordan kan jeg slutte å bry meg om dette? Anonymkode: 66f2e...bdf Jeg synes dine tanker høres helt normale ut. Så lenge han har kontakt med tidligere ekser/fwb, vil jo dette helt naturlig gi deg en usikkerhet. Det betyr at du er glad i han og redd for å bli forlatt/ ikke være god nok. Det er ikke sikkert han forstår dette, da kontakten er positiv for han, og han ser jo ingen trussel eller konkurranse i dette. Det er ganske sikkert deg han vil ha, men han bør av respekt for deg ikke ha kontakt med tidligere ekser/ sekspartnere. Det kan jo ende med et vanskeligere forhold mellom dere to. Ta dette opp på en rolig måte, ikke beskyld men snakk i jeg-form. La han tenke litt over det. Det er viktig at man er åpen om egne grenser i et forhold, og dere bør prøve å bli enige. Ellers vil usikkerheten din gnage og plage deg. All lykke til! Anonymkode: e463a...735 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Fordi du trenger det interne dramaet i følelseslivet ditt, drakampen mellom usikkerheten i at han har hatt så mange, og tiltrekningen i at han er en som har muligheten til å ha mange. Sannsynligvis er det en stor del av grunnen til at du er tiltrukket av ham i utgangspunktet, og prisen du hadde betalt for å være med noen som har hatt lite/ingenting ville vært et samliv/forhold uten tenning og sexlyst. Anonymkode: 79e77...070 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har knulla helt latterlig mye. Har rett og slett bada i fitte i over 30 år. Dette skremmer damer. De takler rett og slett ikke hvilken vagina-magnet jeg er. Anonymkode: ad14c...50b De takler ikke at du er så lett på tråden, ikke hvilken vagina-magnet (som du kaller det) du er. Mange kvinner føler seg lite spesielle om mannen har hatt utallige damer de har knulla på før. Det er turn -off som bare det for mange. En dame kan ha verdens beste selvtillit og ha alt på stell, men likevel tekke seg unna menn som har ligget med gud og hvermann, bare fordi man ønsker ikke være en blant mange hundre Anonymkode: b6ea2...697 3
Realverdien Skrevet 26. mai 2021 #8 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har knulla helt latterlig mye. Har rett og slett bada i fitte i over 30 år. Dette skremmer damer. De takler rett og slett ikke hvilken vagina-magnet jeg er. Anonymkode: ad14c...50b Godt sagt. Slik har jeg det også. Men for trådstarter er det nok naturlig å tenke at en slik mann ikke er pålitelig som monogam partner. Det er altså helt normalt å være skeptisk og usikker på en tidligere 'fuckboy'. Du trenger ikke skamme deg over følelsene dine. Å bygge relasjon med en kvinneforfører som ikke forelsket seg særlig dypt er risikabelt. Tidligere adferd er beste predikator på fremtidig adferd. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #9 Skrevet 26. mai 2021 Det er ikke lett. Dater en slik selv. Får sextilbud annenhver dag. Det er slitsomt. Han liker dem ikke nå, men har jo likt dem, sett dem nakne og kommet i dem. Det er vondt å tenke på. Vet ikke fasit her. Flere som synes dette er vanskelig? Anonymkode: f942c...bde 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #10 Skrevet 26. mai 2021 1. Fordi det er helt normalt å føle det sånn fra naturens side. Sex er omtrent bruksanvisningen på hvor pålitelig han er og på om du kan stole på han. 2. Ingen føler seg unike dersom du ikke har noe unikt å gi dem! 3. Alle som sier at sexfortiden ikke har nooooe å si, ljuger for seg selv.. ELLER så bryr de seg virkelig ikke om det fordi det er Uviktig for dem selv. Ville du tiltrodd en sånn person resten av livet ditt?! 4. Du høres ut som en mann. Menn er generelt mer seksuelt mer usikre enn damer. Anonymkode: 0c055...f18 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #11 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har knulla helt latterlig mye. Har rett og slett bada i fitte i over 30 år. Dette skremmer damer. De takler rett og slett ikke hvilken vagina-magnet jeg er. Anonymkode: ad14c...50b Vaginamagneter er ofte fulle av dritt. Hele alfabetet ..... kjønnsvorter, HPV virus, clamydia, herpes, gonoré, mykoplasma for å nevne noe av det de har i trusa. Nei, de knuller lissom bare "rene" damer, som er like fulle av dritt som de selv. Jadda🤪 Anonymkode: c6686...fd2
Realverdien Skrevet 26. mai 2021 #12 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vaginamagneter er ofte fulle av dritt. Hele alfabetet ..... kjønnsvorter, HPV virus, clamydia, herpes, gonoré, mykoplasma for å nevne noe av det de har i trusa. Nei, de knuller lissom bare "rene" damer, som er like fulle av dritt som de selv. Jadda🤪 Anonymkode: c6686...fd2 Nå måtte jeg google mykoplasma..det har jeg ikke hørt om engang. Burde man teste seg for det?
Antiviruset Skrevet 26. mai 2021 #13 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke lett. Dater en slik selv. Får sextilbud annenhver dag. Det er slitsomt. Han liker dem ikke nå, men har jo likt dem, sett dem nakne og kommet i dem. Det er vondt å tenke på. Vet ikke fasit her. Flere som synes dette er vanskelig? Anonymkode: f942c...bde Hadde aldri akseptert det! Om han er så forbannet hjernedød at han har kontakt med tidligere sexpartnere og de bomber han med sexprat og forslag til mer sex, og han opprettholder kontakten? Han driter i dine følelser, om det gjør deg utrygg eller ikke. Dette er ikke noen god person for noe seriøst varig forhold. Beklager å være så direkte, og det vil neppe endre seg. Jeg har nulltoleranse for slikt, og oppdager jeg min kjæreste driver på med slikt? Da er det over. Gå rundt å være usikker over tid ? Da er det bedre å være alene. Sjalu trodde jeg var ordet på det, det har ikke noe med det å gjøre. Det er ren usikkerhet og utrygghet. I et forhold skal det overhodet ikke være der over tid. Da er noe helt riv ruskende galt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #14 Skrevet 26. mai 2021 Tja si det. Jeg vet at kjæresten har ligget rundt og ofrer det knapt en tanke. Jeg føler meg spesiell, jeg er den første ordentlige kjæresten hans og jeg merker hver dag hvilket bånd vi har. Men jeg forventer såklart at han bruker tida på meg, ikke gamle ligg. Å være venner på sosiale media er ok så lenge de har bare begrensa kontakt. Anonymkode: 65e80...34b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #15 Skrevet 26. mai 2021 Mye rare svar her. Syntes ikke du skal tenke at det er deg det er noe feil med her. At du er "usikker" er legitimt, synes jeg. Når han har vært i mange forhold tidligere betyr jo dette at han som regel ikke får dype følelser for damene han er sammen med. Så hvorfor er du noe annerledes? Jeg tenker det er innefor å stille det spørsmålet. Nå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen, hvilke stadie forholdet deres er på osv, men hva med rett og slett å spørre ham? Og å si at det er ubehagelig at han prater med ekser og tidligere ff er helt innenfor. Du er ikke "usikker" fordi du sier at dette ikke er greit. Tror de fleste, med mindre det er snakk om ekser med felles barn osv, synes at kontakt med ekser skal holdes til et minimum! Anonymkode: b3d09...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #16 Skrevet 26. mai 2021 Vi er liten bygd og jeg vet om minst 25 nære rundt her han har ligget med. Jeg tenker på det og irriteter meg ja. Kan navnene på mange og måtte google de på facebook og. Anonymkode: f942c...bde
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #17 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tja si det. Jeg vet at kjæresten har ligget rundt og ofrer det knapt en tanke. Jeg føler meg spesiell, jeg er den første ordentlige kjæresten hans og jeg merker hver dag hvilket bånd vi har. Men jeg forventer såklart at han bruker tida på meg, ikke gamle ligg. Å være venner på sosiale media er ok så lenge de har bare begrensa kontakt. Anonymkode: 65e80...34b Så bra! Da har ingen av svarene her påvirkning på deg uansett, du vet seff best hva kjæresten din tenker på og ikke. Så lenge du ser hver dag at båndet deres blir sterkere, så finnes det ingen (ingen) god grunn for hvorfor du må lufte dine innfall av usikkerhet her på kg. Anonymkode: 0c055...f18
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #18 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så bra! Da har ingen av svarene her påvirkning på deg uansett, du vet seff best hva kjæresten din tenker på og ikke. Så lenge du ser hver dag at båndet deres blir sterkere, så finnes det ingen (ingen) god grunn for hvorfor du må lufte dine innfall av usikkerhet her på kg. Anonymkode: 0c055...f18 Her i huset er det han som er sjalu, ikke jeg. Selv om han altså "objektivt" er en attraktiv mann. Anonymkode: 65e80...34b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #19 Skrevet 27. mai 2021 Alle har behov for å føle seg sett, speilet, spesiell eller utvalgt. Og er man partnerens 47 sexpartener så kan man nok føle seg som en i rekka lenge. Hvis verdiene er veldig forskjellig så er det ikke lett å forstå hvilke valg den andre har tatt tidligere, eller stole på at nettopp du er spesiell Føler man ikke det i forholdet så sliter man etterhvert. Det er ikke noe galt med TS , det er naturlig å føle det hun føler. Anonymkode: 85539...fae
Chiubi Skrevet 27. mai 2021 #20 Skrevet 27. mai 2021 Det er en grunn til at jeg aldri spør en partner hvor mange han har hatt sex med før meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå