AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Hei! Etter mye styr med p-piller har jeg blitt nødt til å slutte. Har fast partner og vi ønsker nå å finne den typen kondom som er best og gir best følelse. Han er naturlig nok ikke så fan av kondom, men jeg er ikke så fan av å gå på hormoner, så nå er dette alternativet. Hvilket kondom er egentlig best? Anonymkode: c71cf...301
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei! Etter mye styr med p-piller har jeg blitt nødt til å slutte. Har fast partner og vi ønsker nå å finne den typen kondom som er best og gir best følelse. Han er naturlig nok ikke så fan av kondom, men jeg er ikke så fan av å gå på hormoner, så nå er dette alternativet. Hvilket kondom er egentlig best? Anonymkode: c71cf...301 Vi har pleid å bruke penishylse siden de føles mye deiligere ut å ha på for både meg og kjennes bedre ut inni henne også. Det må være av en type som er tett i tuppen så ikke sæden kommer ut. Men vet ikke om det er godkjent som prevansjonsmiddel, siden de gjenbrukes jo. Man vasker de jo etter bruk og man slipper å ha masse kondom pakker liggende å kjøpe det inn. Anonymkode: c8e51...046
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi har pleid å bruke penishylse siden de føles mye deiligere ut å ha på for både meg og kjennes bedre ut inni henne også. Det må være av en type som er tett i tuppen så ikke sæden kommer ut. Men vet ikke om det er godkjent som prevansjonsmiddel, siden de gjenbrukes jo. Man vasker de jo etter bruk og man slipper å ha masse kondom pakker liggende å kjøpe det inn. Anonymkode: c8e51...046 Dessverre ser ikke dette ut som et alternativ for oss, men jeg setter pris på forslaget! :) Anonymkode: c71cf...301
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Syns de tynne fra gratiskondomer funker supert! Samboer har ingen klager i allefall. Anonymkode: ecebe...20e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Jeg bruker ikke noe annet enn naturens egen kondom, altså forhuden min. Anonymkode: 37c17...ea2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Hoppe av i svingen funker fett Anonymkode: b82e0...217 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #9 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hoppe av i svingen funker fett Anonymkode: b82e0...217 Hvilket kondom merke er det? Anonymkode: dcfb5...ad5
blaffen Skrevet 26. mai 2021 #10 Skrevet 26. mai 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Etter mye styr med p-piller har jeg blitt nødt til å slutte. Har fast partner og vi ønsker nå å finne den typen kondom som er best og gir best følelse. Han er naturlig nok ikke så fan av kondom, men jeg er ikke så fan av å gå på hormoner, så nå er dette alternativet. Hvilket kondom er egentlig best? Anonymkode: c71cf...301 Der må dere bare prøve dere frem. Brukte selv RFSU-kondomer en periode fordi de ble solgt overalt. Jeg syntes ikke de var særlig behaglige å ha på og da jeg byttet til durex ble alt så meget bedre. Har prøvd de ekstra tynne og glatte, de likte ikke dama fordi hun kjente for lite. Har prøvd dem med tilsatt mentol(?), de likte hun heller ikke fordi det kjentes ut som det blåste kaldt. Nå bruker vi ikke så ofte gummi lenger men den varianten som ble favoritten var den med nupper/riller(pleasuremax?). Tenk på at gummi er forskjellige både i størrelse og passform, og også kan fås i forskjellige materialer og 'tilsetninger'. Kanskje greiest å finne ut av størrelsen først. Når størrelsen stemmer skal det ikke være antydning til ubehaglig å ha den på samtidig som den ikke skal revne eller gli av.
Tiuren Skrevet 26. mai 2021 #11 Skrevet 26. mai 2021 Etter mye prøving og feiling har jeg kommet frem til at tørre kondomer er best, de sitter godt på snoppen og følger huden naturlig. Bruker selvfølgelig glidemiddel på utsiden. Hadde for en tid siden noen tynne tørre kondomer uten "tupp", litt romslige i størrelsen, de var veldig bra. Faktisk nesten bedre en uten
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #12 Skrevet 26. mai 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Vi har pleid å bruke penishylse siden de føles mye deiligere ut å ha på for både meg og kjennes bedre ut inni henne også. Det må være av en type som er tett i tuppen så ikke sæden kommer ut. Men vet ikke om det er godkjent som prevansjonsmiddel, siden de gjenbrukes jo. Man vasker de jo etter bruk og man slipper å ha masse kondom pakker liggende å kjøpe det inn. Anonymkode: c8e51...046 Penishylse er jo ikke et kondom. Jeg ville ikke brukt det med kjæresten eller eksen, siden det vel gjør penis større? Sikkert moro iblant eller om mannen har hakket mindre penisstørrelse enn kvinnen foretrekker? Eller er det noe noen tenner på i seg selv? Selv synes jeg de vanlige i butikken funker supert. Kjæresten synes også det. Med ekskjæresten min måtte vi kjøpe spesielle, men det var fordi den veldig tykk og sårbar. Anonymkode: 70791...1ee
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #13 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Penishylse er jo ikke et kondom. Jeg ville ikke brukt det med kjæresten eller eksen, siden det vel gjør penis større? Sikkert moro iblant eller om mannen har hakket mindre penisstørrelse enn kvinnen foretrekker? Eller er det noe noen tenner på i seg selv? Selv synes jeg de vanlige i butikken funker supert. Kjæresten synes også det. Med ekskjæresten min måtte vi kjøpe spesielle, men det var fordi den veldig tykk og sårbar. Anonymkode: 70791...1ee Nei men den gjør samme jobben i et forhold. Med ff eller ons hadde jeg valgt kondom såklart. Vi bruker som regel en tynnere type som ikke gjør den så mye tykkere og lengre siden penis er godt over snittet. Men vi har også varianter som gjør den veldig stor til ekstra kåte kvelder.😅 Deilig med variasjon og føles mye deiligere og mykere ut å ha på for meg og dama syns vanlig kondom ikke føles noe digg å bruke. Men penis hylse elsker hun og hun slipper å proppe i seg p-piller. Anonymkode: c8e51...046
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #14 Skrevet 26. mai 2021 Liker de standard til RFSU og de power boost. Od durex, med sånn knudrete overflate! Kjører kondom som prevensjon her Anonymkode: 5d0b7...07a
Missk89 Skrevet 26. mai 2021 #15 Skrevet 26. mai 2021 Sagami og okamoto, får dem i 0.01 tykkelse, noe som er verdens tynneste. Dem er også lateks fri. Dyre men verdt det 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå