Gjest prøver Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 Føler jeg lever meg skikkelig inn i Shakespear om dagen, bare at "to be or not to be" har blitt "mensen eller ikke mensen". Blir helt opphengt i venting, telling av dager og uker og symptomer som kanskje kan tyde på at jeg er gravid... Nå skal jeg ha mensen i morgen eller overmorgen. Kjenner ikke noe av den vanlige murringen. I tillegg var jeg uvel en uke etter EL. Vil ikke bli skuffet en gang til! Skulle gjerne ha spolet tiden fremover slik at jeg slapp vente. Kan ikke lille gullet vårt bare komme snart da!!!!
Gjest Gjest_snoopi_* Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Har det på samme måte,nå har jeg skjelden mensen da,men nå har jeg gått på hormoner som skulle gi meg eggløsning...Nå har det gått 10 dager og jeg venter veldig på ett lite symtom som kan tyde på att jeg er gravid,men jeg føler på meg at det ikke ble noe nå hell.
Gjest prøver Skrevet 6. september 2005 #3 Skrevet 6. september 2005 Er så frustrerende! Og så er det vel noe med at stress ikke akkurat gir beste forutsetninger for graviditet, men jeg greier ikke tenke på annet!
Gjest prøver Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Fortsatt ikke mensen, men har en anelse murring i magen (dog mye mindre enn jeg pleier for jeg bruker å kjenne det skikkelig et par dager før). Har tenkt å kjøpe en test på vei hjem, men er så redd den blir negativ igjen! Dessuten skal vi ha middagsbeøk i dag og det er ikke akkurat tiden for å teste... Får vel heller hoppe i det og få det overstått.... HJELP! Er redd jeg...
Angelfairy Skrevet 7. september 2005 #5 Skrevet 7. september 2005 maase lykke til idag med test, om du tørr å ta den.... har tatt tester så mange ganger at jeg bryrmeg nesten ikke lenger om det står negativt.. hehe.. sevl om jeg er veldig verpesyk, så,,, men det kommer ikke på som noe sjokk at den er negativ heller, men--- det er nå så... tror kankje jeg ikke kan få barn, for nå har gubben og jeg hatt ubeskyttet sex siden januar i fjor, og det har enda ikke skjedd noe--- syns det er ganske merkelig jeg men,, det er nå så det oxo... men DU får ha lykke til med test i allefall... og hvis ikke det lykkes,,, det er ikke siste gangen du har løpetid heller.. så det er jo bare å fortsette å prøve... klemmer fra Cruella
Gjest prøver Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Takk Cruella, det var koselig! Men hvis dere har prøvd så lenge burde dere kanskje kontakte en lege for utredning? Tok testen og det var ikke antydning til en strek nr 2 en gang..... Men jeg har fortsatt ikke fått mensen, har mer av den vanlige murringa jeg pleier ha før mensen i dag, så den er vel muligens bare litt forsinket, selv om den aldri har vært det før..... Blæh, da er det nye 14 dager frem til neste EL og 14 dager til neste gang jeg kan finne ut om det har blitt noe eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå