Gå til innhold

Samme symptomer ved SA og svangerskap som gikk bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig gravid igjen etter SA. I svangerskapet som endte i SA hadde jeg hele veien lite graviditetssymptomer. Ikke ømme pupper, ikke kvalm, ikke tissetrengt. Lurer derfor på om dere som har hatt SA tidligere har hatt samme symptomer i det svangerskapet som det som senere har gått bra, eller om det har vært forskjeller i symptomer og hvor kraftige de er?

Anonymkode: 2430a...bae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er nylig gravid igjen etter SA. I svangerskapet som endte i SA hadde jeg hele veien lite graviditetssymptomer. Ikke ømme pupper, ikke kvalm, ikke tissetrengt. Lurer derfor på om dere som har hatt SA tidligere har hatt samme symptomer i det svangerskapet som det som senere har gått bra, eller om det har vært forskjeller i symptomer og hvor kraftige de er?

Anonymkode: 2430a...bae

Lurer jeg også på, selv om jeg ikke har hatt SA før. Blødde lys rosa for et par dagen siden, ikke mye, men ellers ikke merket noe uvanlig Har hatt to svangerskap før, uten problemer eller så mye som en dråpe blod. Derfor litt bekymret.

Anonymkode: ab3a5...6fe

Skrevet (endret)

Jeg har 3 barn (gravid med 4. nå) og har hatt 4 aborter. Symptomene har vært helt like. Jeg har aldri kunne forutsi hvilket svangerskap som kom til å gå bra og ikke. Jeg har opplevd SA, MA og senabort som har vært totalt sjokk. Har bl.a hatt ømme bryst, vært trøtt og kvalm på disse. Mens med f.eks mitt barn nr.3 hadde jeg ikke et eneste symptom. Var bombesikker på at jeg kom til å miste, men det gikk bra. Første symptom jeg fikk i det svangerskapet var babyspark i uke 16.

Har hatt blødninger/spotting i svangerskap som gikk både dårlig og bra.

Endret av Amatariel
AnonymBruker
Skrevet

1: Symptomer som kvalme, trøtt og noe ømme bryster. Alt gikk bra.

2: En del sterkere symptomer enn ved nr 1. Mistet i sa i uke 6+4.

3: Lite symptomer. Utviklingen stoppet i uke 8+2, var ma.

4: Symptomer som sterk kvalme, veldig sliten/trøtt, noe ømme bryster. Er i uke 27 nå.

Anonymkode: 0e906...4de

Skrevet

Første gang: brun utflod og småkvalm ellers lite symptomer = MA

Denne gang: brun utflod, mye mer kvalm, øm i magen = nå I uke 14 og alt bra så langt 🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...