Gå til innhold

Hvis din mann var utro/var på Tinder, ville du vite det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet i den situasjonen at jeg støtte på en gift mann på Tinder. Han utga seg som singel, at han hadde vært det i 1,5 år. Men han hadde litt utydelige bilder av seg selv, så når jeg fikk en del info klarte jeg å søke han opp og fant han på fb. Ut fra bildene der luktet jeg lunta, for å si det sånn: han hadde bryllupsbildet som profilbildet. Spurte om det stemte at det var han, og ble unmatchet. Nå har jeg også funnet kona, som har på profilen sin at hun er gift med han, og har bilde sammen med han. Så det er ingen tvil. Jeg har egentlig veldig lyst til å få gitt henne beskjed, fordi jeg vet at jeg selv ville likt å visst om det om det var min mann. De  har også 3 barn sammen.

Ville du hatt beskjed hvis det var din mann? Og finnes det noen måte å få sendt melding på anonymt? For jeg ønsker ikke å bli dratt inn i noe, bare at hun får vite om det slik at hun har mulighet til å ta et valg i forhold til denne mannen. Snakk om drittsekk!😠

Anonymkode: f5916...e67

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fra en fremmed som ikke vet mer enn et profilbilde på Facebook nei. Ikke din sak. 

Anonymkode: 874c6...0ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ville hatt all informasjon slik at jeg kunne tatt det beste valget for min egen del.

Anonymkode: 83fd6...92c

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke fra en fremmed som ikke vet mer enn et profilbilde på Facebook nei. Ikke din sak. 

Jeg vet mer enn bare et bilde på fb.  Har funnet adressen med navn på at begge bor der.Så har også tlfnr. Og som sagt på hennes profil står hun som gift med han, og både hans fb profil og hennes fb profil har bilder av begge to. Det er ingen tvil om at det er han. Vi har felles bekjente da vi til dels har vært aktive i samme miljø (men ikke samtidig), det er derfor det var lett å finne han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

JA! Du kjenner ikke kona, så bedre å risikere den veldig lille sjansen for at hun blir irritert, for mest sannsynlig blir hun sjeleglad og veldig takknemlig! Det hadde jeg blitt.

Anonymkode: e39a6...c61

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Er du medlem i «jenter på Tinder» kanskje? ;) 

De synes det er helt innafor og skal lage en egen IGkonto for det.

Jeg synes det er åndssvakt. 

Men å bruke utskjæring av sitt eget bryllupsbilde er rimelig, rimelig sjukt - det skal han ha 😬

Bruk tiden din på noe annet, han vet han er avslørt nå av deg. 

Anonymkode: 2f031...80f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde definitivt satt pris på å få en mld hvis noen fant mannen på tinder.

Anonymkode: b1d86...521

• Liker 20
Skrevet

Hadde satt pris på den informasjonen om det var min mann.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vite det

Anonymkode: c6931...cb3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, jeg ville hatt all informasjon slik at jeg kunne tatt det beste valget for min egen del.

Anonymkode: 83fd6...92c

Helt enig her🙂 Hadde blitt sjeleglad og takknemlig for beskjed. Men vet at ikke alle tenker slik, så ville tenkt meg om to ganger. 

Anonymkode: 54a3f...4cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du medlem i «jenter på Tinder» kanskje? ;) 

De synes det er helt innafor og skal lage en egen IGkonto for det.

Jeg synes det er åndssvakt. 

Men å bruke utskjæring av sitt eget bryllupsbilde er rimelig, rimelig sjukt - det skal han ha 😬

Bruk tiden din på noe annet, han vet han er avslørt nå av deg. 

Anonymkode: 2f031...80f

Jeg er ikke medlem av noen sånne grupper, og er ikke tilhenger av å henge ut folk nei. Ville aldri lagt ut sånt så andre kan se. Men jeg er selv 3 barns mor og har vært gjennom samlivsbrudd. Så når en voksen mann i 40 årene som er gift og med 3 barn tydelig sjekker damer på Tinder så syns jeg faktisk kona har rett til å få vite hva slags idiot hun er gift med. De har bare vært gift i 4 år ser det ut for. Men som sagt kun om jeg kan få gitt henne beskjed direkte, og da helst anonymt.

Han hadde ikke brukt utskjæring av sitt eget bryllupbilde forresten, vet ikke hva du tolket det fra. Men han hadde bryllupsbildet sitt som profilbilde på fb. Det var derfor jeg reagerte. Og spurte. For det er ikke naturlig når han sier han har vært singel i 1,5 år. Og når han da unmatchet etter å ha vært veldig ivrig fram til det, begynte jeg å sjekke litt videre.

Men du syns det var sykt å evt bruke bryllupsbildet? Men å faktisk utgi seg som singel og sjekke andre damer når man er gift er ok? jaja, kan si at folk er forskjellige...

• Liker 1
Skrevet

Har du bevis? Hvis ikke kan vel bare vedkommende nekte og si at du er en crazy stalker. Du får passe på ditt liv og la det ligge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men hvis du skal gjøre dette må du ha bevis. Du kan ikke bare komme med en påstand.

Anonymkode: 92809...6a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg vet mer enn bare et bilde på fb.  Har funnet adressen med navn på at begge bor der.Så har også tlfnr. Og som sagt på hennes profil står hun som gift med han, og både hans fb profil og hennes fb profil har bilder av begge to. Det er ingen tvil om at det er han. Vi har felles bekjente da vi til dels har vært aktive i samme miljø (men ikke samtidig), det er derfor det var lett å finne han.

Du høres ikke helt normal ut. 

Anonymkode: c8669...c1e

• Liker 8
Skrevet

Hva om noen har funnet bildet på FB og bruker bildet hans som profilbilde på en falsk Tinder-profil? Så risikerer du å ødelegge et ekteskap uten at han har gjort noe galt. Ikke kjempesannsynlig, men det er en mulighet, så jeg synes ikke du skal kontakte kona hans.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg vil bare si at det å gå så grundig til verks er meget spesielt.. 

Men jeg ville vist om det om du hadde bevis. 

Anonymkode: 8945e...28a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For noen år tilbake dukket det opp en kar på Tinder som var far til barn i barnehagen hvor jeg jobbet. Flere av kollegene mine fant han også der. Han var på det tidspunktet fortsatt gift. Det gikk ikke lang tid før alle visste at han hadde konto på Tinder, og skilsmissen var et faktum. Det var ingen av oss som "anga" han, så sånne ting kommer som regel for en dag på en eller annen måte. Jeg hadde nok ikke fortalt kona det, med mindre hun var en nær venninne eller bekjent.

Denne mannen var "semi-kjendis" i lokalmiljøet, så hvordan han kunne være så dum å tro at han kunne holde Tinderkontoen hemmelig, forstår jeg ikke. 

Anonymkode: 8ed3c...9ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å gi gass det vel? Jeg hadde sagt det til kona. Noen sier at du kan ødlegge ekteskapet? Pisspreik! Den gifte mannen klarer helt på egenhånd å ødlegge. Viss hun fremdeles vil være gift med idioten, så er det opp til henne. 

Anonymkode: 040c9...0f2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Altså du virker jo faktisk helt syk. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...