AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg pusser opp et hus, og har malt stuen i Mohair med en vegg i dempet sort. Hvilken farge bør jeg ha på sofaen? Det skal nevnes at jeg har en sjelden fargesvakhet som gjør det litt vanskelig å vite hvilke farger som passer sammen. Derfor kan jeg ikke bare «ta med hjem og se», men er litt avhengig av hjelp :) Har dere noen farger jeg ikke må/kan/bør velge på sofaen? Anonymkode: bfa4d...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Del Skrevet 26. mai 2021 Er det ikke lurere å velge veggfarge ut i fra sofaen enn omvendt? 💸 Anonymkode: 7ef3e...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ikke lurere å velge veggfarge ut i fra sofaen enn omvendt? 💸 Anonymkode: 7ef3e...d32 Tusen takk for svar på spørsmålet :p Hvis du lurte, så har det seg sånn at jeg er nyseparert og har kjøpt nytt hus… men jeg har ikke sofa ;) Men for all del.. jeg KAN gå ut og kjøpe meg en sofa i en hvilken som helst farge, og så male stuen så etter det igjen. Men da vil jeg jo ha samme problem, bare motsatt… Anonymkode: bfa4d...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 27. mai 2021 #4 Del Skrevet 27. mai 2021 Vi har i antrasitt, mørk grå😊 men lys grå, hvit, blå og til og med rød eller gul hadde nok passet. Har møbler i sort😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Del Skrevet 27. mai 2021 Iom at det er en beige farge, litt greige egt, så tenker jeg at en lys beige sofa passer godt. Evt lysegrå, hvit, brun eller svart. Ville ikke hatt mørkegrå eller andre farger. Anonymkode: c05c8...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Del Skrevet 27. mai 2021 Tusen takk for svar ☺️ Anonymkode: bfa4d...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå