Gå til innhold

Buttplug, digg eller mer digg i fantasien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drømmer så veldig om at sambo skal bruke buttplug på meg, men lurer litt på om det kanskje er mer digg i fantasien enn det reelt er å få den inn vi seg under sex?

Erfaringer?

Jeg er kvinne

Anonymkode: 8a131...81a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Drømmer så veldig om at sambo skal bruke buttplug på meg, men lurer litt på om det kanskje er mer digg i fantasien enn det reelt er å få den inn vi seg under sex?

Erfaringer?

Jeg er kvinne

Kjør på, utforsk hva som er fint å bruke i tillegg når dere har sex. 

Min kjære bruker det på meg når vi har sex deilig. 

M39

Anonymkode: c48a5...f12

Gjest Alterego666
Skrevet

For min del: Digg.

For din del: Én måte å finne det ut på. Du trenger ikke vente på andres initiativ, dette fikser du selv.

Skrevet

Buttplug er digg! Et svært godt supplement...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Erfaringer?

Jeg er kvinne

Prøv da vel? Prøv rompetetteren oppi ræva. 

Anonymkode: 2f0a6...8bf

Skrevet

Det er jo bare å prøve? Er du sikker, prøv på egen hånd først og start med en liten plugg. Jeg personlig digger det og partneren min også 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det ER digg!! Hilsen kvinne

Anonymkode: 9b717...c6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 6.59):

Erfaringer?

Jeg er kvinne

Må du vente til sambo gjør dette? Kan du ikke ta litt insj selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette er er særdeles teit spørsmål, men spør fordi det stopper meg i å prøve: når man bruker buttplug eller har analsex, vil det ikke komme rester av avføring og slikt da? 🙈

Jeg vil gjerne prøve begge deler, men får litt noia av å tenke på å kanskje grise til ting...? 

Anonymkode: 06b59...cfb

Skrevet

Vi har flere buttplugger og bruker alltid kondom på leketøyet. Hvis du først skyller analen med vann og deretter bruker kondom på leketøyet blir det ikke mye griseri. Lykke til, og kos dere!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er superdigg, jeg får orgasmer jeg nesten holder på å dø av. Får mange, lange og sjukt intense.

Mann 22

Anonymkode: 7fe2a...b9a

AnonymBruker
Skrevet

Digg! Blir også kåt av å slikke pluggen etter at den vært inni meg 😻

Anonymkode: 73773...df8

AnonymBruker
Skrevet

Digg. Så lenge du er fast i magen, og vært på do, er det ikke noe gris eller styr.

Start smått og bruk RIKELIG med glid.

Er vel ingen big deal hvis du finner ut a du ikke liker det allikevel ?

-Kvinne

Anonymkode: 67f15...a5d

AnonymBruker
Skrevet

Digg ja, får mer press i kjeden. Supert hvis mannen er litt tynn

Anonymkode: 6def0...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Kaster et spm inn her til de som har prøvd og derfor vet. Er det ubehagelig eller vondt å ha vaginal sex samtidig som buttplugen sitter i? 

Er kvinne som lurer. 

Anonymkode: 2b29e...4dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kaster et spm inn her til de som har prøvd og derfor vet. Er det ubehagelig eller vondt å ha vaginal sex samtidig som buttplugen sitter i? 

Er kvinne som lurer. 

Anonymkode: 2b29e...4dd

Nei. Det blir mer "fyll" inni der. Men det er bare godt. Når den sitter komfortabelt har den ikke negative konsekvenser for vaginal penetrering. Antar at det ikke er en absurd størrelse på pluggen.

Anonymkode: 67f15...a5d

AnonymBruker
Skrevet

Ekstra kick :) Utrolig glad jeg utforsket dette alene før jeg prøvde sammen med en mann, når kommer til anal-gleder bør dette utforskes på egenhånd! :) Alt med skylling av anus etc, bruk vann 2-3 ganger. Med skylleballong.

La han skli pluggen inn analt mens dere har doggy....love it :) 

Analsex har gitt meg et nytt sexliv, jeg var også den som var helt anti-anal. Men nå elsker jeg det; av og til. 1 gang i uka maks.

Anonymkode: c0518...388

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...