Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til sim-kortluka på mob. Noe som er tynnere enn spissen til en kulepenn. Kanskje en synål, binders, sikkerhetsnål eller liknende.

Er det noen som vet om butikker som har noe sånt liggende løst, så jeg for eksempel slipper å kjøpe en haug med synåler eller noe annet som kanskje koster 50+?

😆

Anonymkode: 40a89...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingenting slikt liggende hjemme? En knappenål eller tavlestift? Biltema selger både binders og tavlestifter til en billig penge, men i 100-pakk. Binderspakka koster 14,90.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du reise innom en butikk hvor de selger tlf? Gå innom en telenor butikk eller telia mulig de kan hjelpe deg med og få ut simkort?

Anonymkode: 750f6...8a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Matas said:

Har du ingenting slikt liggende hjemme? En knappenål eller tavlestift? Biltema selger både binders og tavlestifter til en billig penge, men i 100-pakk. Binderspakka koster 14,90.

Binders, ja - takk for et godt tips; trenger en sjelden gang noe tynt selv, og tenkte på å bruke en tynn gitarstreng tidligere, men binders er mer praktisk; tynn, men ikke skarp som en nål, slik at man ikke risikerer å skade noe.

Anonymkode: 75324...394

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Binders, ja - takk for et godt tips; trenger en sjelden gang noe tynt selv, og tenkte på å bruke en tynn gitarstreng tidligere, men binders er mer praktisk; tynn, men ikke skarp som en nål, slik at man ikke risikerer å skade noe.

Ja, har brukt binders selv, det fungerer veldig greit😊 Tror det er ganske lik tykkelse på binders og den dingsen som følger med :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utgir du deg for å være TS? 

Finner ingenting som jeg kan bruke hjemme. 14.90,- ville forsåvidt vært ok, men har ikke Biltema i nærheten. Kanskje det får bli en mobilsjappe på senteret.

Takk. 

Anonymkode: 40a89...68d

• Liker 1
Skrevet

Kan vedde ganske mye på at minst to tredjedeler av naboene dine har en enkelt binders liggende hjemme som du kan spørre om å få! Det er noe alle har.

Jeg bruker alltid å rette ut en binders og bruke den til å "stikke opp" sim-kortluken på mobilen.

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke øredobber f.eks.?

Anonymkode: 2c38f...589

• Liker 3
Skrevet

Har du ingenting hjemme? 

Ta ut stiften av noen ark, kanskje en øredobb, noe ståltråd osv.

Skjønner ikke hvordan man lever uten sikkerhetsnåler eller synåler, jeg bruker det til klær hele tiden. Ville spandert på meg en eske med det, kan umulig lage et stort hakk i budsjettet.

• Liker 3
Skrevet
Cuntzilla skrev (8 minutter siden):

Har du ingenting hjemme? 

Ta ut stiften av noen ark, kanskje en øredobb, noe ståltråd osv.

Skjønner ikke hvordan man lever uten sikkerhetsnåler eller synåler, jeg bruker det til klær hele tiden. Ville spandert på meg en eske med det, kan umulig lage et stort hakk i budsjettet.

Hvor kjøper du sikkerhetsnåler?

Vi har litt begrenset utvalg av butikker her, kjøpte en boks for mange år siden, men sommerklærne har en lei tendens til å krympe og vokse litt fra år til år :klo: 

Skrevet (endret)
applestories skrev (9 minutter siden):

Vi har litt begrenset utvalg av butikker her, kjøpte en boks for mange år siden, men sommerklærne har en lei tendens til å krympe og vokse litt fra år til år :klo: 

Samme her, selv om vekta mi har stått stille i ørten år så er det alltid en seanse å prøve på sommerklærne igjen hver sommer og se hvor mange plagg som fremdeles passer.

Men hvor jeg har kjøpt dem..jeg vet noe er fra et sysett som jeg kjøpte på TGR i sin tid. Jeg har også en boks som jeg ikke aner hvor er fra, men jeg ville jo tenkt de hadde det på dagligvare omtrent, om butikken er stor nok? Evt Clas Ohlson, Nille, Søstrene Grene, muligens en bokhandel som har en del til kontor/skole.

Tar også vare på de som henger fast i merkelapper på klær. Bruker masse sikkerhetsnåler. Ofte til å få ut simkort fra mobil eller resette ruteren 😛 

Nå kom jeg på en ting til til TS, jeg har sikkert fem sånne mini-sysett som man får på hoteller eller når flyselskapet roter bort kofferten, har du et sånt i en roteskuff kanskje? Der er det jo et par nåler og en sikkerhetsnål eller to. 

Endret av Cuntzilla
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Utgir du deg for å være TS? 

Kan ikke se noe i innlegget du siterer som indikerer at hen utgir seg for å være TS.

Anonymkode: 17a8b...b73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
applestories skrev (På 26.5.2021 den 7.33):

Garnbutikker, Europris og Rema. 

Anonymkode: 2c38f...589

Gjest Laffatus
Skrevet

Se i mobil esken  din det skal være med

Skrevet

Ja, det stemmer som Laffatus over meg skriver! I esken til iphone ligger det en sånn liten binderslignende metalldings med en spiss, til å åpne simkortluken med. Har du esken til mobilen ennå, så sjekk der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...