Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner idag kl 20.00 på tvn...så reklame for det oh syns det så litt artig ut,blir sikkert å følge med på det og...sukk...jeg er håpløs...eh :ler: er visst noe lignende idol,bare at det er dansing istedet for synging..er jo litt lei av idol ,så vi får se om det er noe kult da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg og skal se :)

Det ser bare så hysterisk ut når han kræsjer inn i bordet mens han tar baklengs saltoer :ler:

Endret fordi jeg ikke kan skrive i dag..

Endret av Vigfa
Skrevet
Det ser bare så hysterisk ut når han kræsjer inn i bordet mens han tar baklengs saltoer :ler:

:grine2:

Jeg skal også se!

Skrevet

Blæh, jeg glemte helt å se på!

Hvordan var det?

Krysser fingrene for at det går reprise på søndag.

Skrevet

Jeg synes det var BORING! Så mye gøyere ut på reklamen.

Skrevet

Men det var jo visse morsomme ting, da. Som han veldig feminine danseren som ble eksepsjonelt fornærmet over at dommerene ikke syntes han virket så maskulin når han danset med båndet sitt.. :ler:

Skrevet

Utrolig langdrygt, orket ikke å se det ferdig jeg... Programmet var som forventet, men de kunne jo hatt litt kortere episoder... Etter 75 minutter hadde jeg fått MER enn nok...

Skrevet

jeg kommer vel til å se litt om jeg er hjemme, men igrunnen mest fordi jeg er meget interessert i dans og kanskje man får se litt av jobbingen de vil gjøre sammen med lærere etc. kanskje lære noen smarte triks.

men syntes det var dårlig i forhold til at vi ikke fikk se i nærheten av alle danserne som kom videre, og hovedsakelig var det fokus på jentene selv om det var flere dyktige menn som kom videre, men de så vi nesten ikke i det hele tatt.

veldig rotete program syntes jeg, men, som sagt, er jeg hjemme så ser jeg vel på, tilfelle jeg kan lære noe. :forvirret:

Skrevet
Men det var jo visse morsomme ting, da. Som han veldig feminine danseren som ble eksepsjonelt fornærmet over at dommerene ikke syntes han virket så maskulin når han danset med båndet sitt.. :ler:

Å gud... han var utrolig!

Det som facinerer meg veldig med slikt er alle de som skal krangle med dommerene! Deltagere som ikke får gå videre og som skyller på at dommerne ikke vet hva de snakker om osv.

Øh... det er en grunn til at de er dommere, gjerne med en del fagkunnskap.

Skrevet

Programmet var eviglangt... Håper det blir bedre når det er færre deltakere, for i går var det kjedelig.. Jeg hadde ingen problemer med å øve meg på testing samtidig.

Skrevet

Ja, det var fryktelig langdrygt. Men jeg tror nok også at det blir mer fres når de kommer til Hollywood. Håper ihvertfall det, for jeg synes dans er utrolig flott å se på!

Skrevet

Synes det var god underholdning!

Bra at de ble så få igjen bare på et program. :)

Skrevet

Men ovenfor...var visst ikke logga inn.

Skrevet

Jeg synes det var supert! Jeg elsker å se dans, gjerne for å bli inspirert til egen koreografi. Det morsomste var han nesten-ikke-feminine-gutten som brukte RS-bånd. Dakars... Åsså hun som danset "locking"! Trodde jeg skulle le meg skvett!! (og sånn som hun kranglet med dommeren! :overrasket: )

Skrevet

men jeg ble skikkelig overrasket over han tjukke karen da...tenkte bare "åå,nei" da han kom inn,men han var jo skikkelig flink da..han var jo så lett på tå og hoppa og styra,og han gikk jo videre og...syns det var litt kult da... :ler:

blir nok bedre etterhvert som man bli mere "kjent" med deltakerne ;)

Skrevet

Hvorfor syns folk det er så vanskelig å skrive "you" isteden for "u"? Folk som skriver på den måten burde blitt skutt i fjeset.

Skrevet
Jeg synes det var supert! Jeg elsker å se dans, gjerne for å bli inspirert til egen koreografi. Det morsomste var han nesten-ikke-feminine-gutten som brukte RS-bånd. Dakars... Åsså hun som danset "locking"! Trodde jeg skulle le meg skvett!! (og sånn som hun kranglet med dommeren! :overrasket: )

Litt avsporing her, men det finnes faktisk gutter som driver med RS i Japan :ler:

RS heter forresten RG nå, rytmisk gymnastikk :forvirret:

• 2 uker senere...
Skrevet

Så på dette i går kveld (tirsdag). En god del utrolige mennesker. Hvilken planet lever de egentlig på? ;) Kreative sjeler kan være utrolig morsomme - uten å ville det selv. En del av danserne er veldig kule å se på, jeg misunner folk med slik kroppskontroll!

Catzy

Skrevet

Går dette i reprise??

Så slutten av et program med danse-auditions og lurer fælt på hvor og når jeg egentlig så det.. Men de jeg så var gode dansere, tror jeg.. Da var det ikke lenger snakk om å plukke ut de gode, men de beste.. Var et par (forlovet) hvor den ene kom inn og den andre ikke.. Og en litt kraftig gutt som kom inn til tross for litt dansesvakheter og noen ekstra kilo.. Er det so u think u can dance jeg så på?

(Heheh, Donnie, den skrivemåten skrev jeg for din skyld ;). No don't u shoot me please)

Skrevet

Meg igjen. For evt andre som lurer, går serien på tirsdager på TVN kl 2030, og reprisen går på søndager kl 1550. Neste søndag er det program nr 3 som sendes, så vi har uansett gått glipp av 2 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...