Lúthien Skrevet 6. september 2005 #1 Del Skrevet 6. september 2005 Vi drømmer egentlig om å reise til Mauritius/Sør Afrika eller New Zealand, men det er jo temmelig dyrt.. Det er mulig vi kan ta en lengre tur dit noen måneder etter bryllupet, dersom vi får råd til det, men vi planlegger ikke det før det evt. kan bli aktuelt. SÅ, vi gifter oss i slutten av april måned og vil gjerne ta en ferie/bryllupsreise i forbindelse med det. I april/begynnelsen av mai så er jo ikke sommersesongen i Europa kommet i gang, dermed blir nok "badeferier" i rimelig avstand utelukket. Ønsket da er å reise til et sted som ikke er veldig kostbart, som har en litt avslappet og koselig atmosfære, hvor vi kan oppleve litt, men også være litt for oss selv. Det hadde jo vært deilig med litt "bryllupsreise-oppvartning", så steder som satser litt på dette er kjempeinteressante. Vi tenkte litt på Island, der har begge utrolig lyst til å dra, men hjelpe meg så dyrt det var der da! Leste litt om pakketilbud angående såkalt "Romantisk Weekend", men det kostet jo minst 10 000 kr pr person! Reisen bør vare i ca 10-14 dager, så da hadde det vel blitt vanvittig dyrt?! Har dere noen andre forslag om steder vi kan reise til? (Vil selvfølgelig svært gjerne høre om deres Islandstur, om noen har vært der. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #2 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har selv vært i Provence i Frankrike i begynnelsen av mai og det er virkelig den beste tiden på året å reise dit på. Vi fikk varme fine sommerdager og badet til og med i middelhavet, men det var ikke fòr varmt om du skjønner. Vi leide bil og kjørte rundt i 8 dager og hadde ikke booket en eneste overnatting på forhånd. Siden dette er utenfor sessongen så er det bare å ta alt på sparket og sydfrankrike er virkelig ett spennende område å reise rundt i Om dere i tillegg er interessert i vin så kan det absolutt anbefales og kjøre fra vinslott til vinslott for smaksprøver og omvisninger. Veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 27. september 2005 #3 Del Skrevet 27. september 2005 egypt,der var vi...fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. september 2005 #4 Del Skrevet 28. september 2005 Har dere vurdert Tallinn? Gamlebyen der er fantastisk romantisk. Det er forresten gamlebyen i Dubrovnik også - billige flybilletter med Norwegian både fra Gardermoen og Bergen, vet jeg. Og på den tida er det bra temperatur i Kroatia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_marre_* Skrevet 28. september 2005 #5 Del Skrevet 28. september 2005 HEI jeg må nok henge meg på å si at Provence er helt NYDELIG !!!!! Vi reiste på bryllups reise dit, vi bodde i Nice , som er sentralt beliggende i forhold til masse opplevelser . herifr akan du reise til Cannes, Monaco , Antibes ( super romantisk) ,vi var på besøk på en vingård ... helt nydelig , og begynnelsen av Mai skal være den beste tiden å reise dit på . bedre sted å legge bryllupsreisen til skal man lete lenge etter ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå