AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Jeg sliter med å orientere meg i verden av babyutstyr... Noen som har en bedside crib å anbefale? Anonymkode: dc372...9fb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sliter med å orientere meg i verden av babyutstyr... Noen som har en bedside crib å anbefale? Anonymkode: dc372...9fb Vi har kjøpt en slik: https://www.rudo.no/products/fillikid-bedside-crib-cocon--white Vi ville ha god ventilasjon, også i bunn, mulighet for å bruke både med 4 og 3 vegger, justerbar høyde og vanlig madrassstørrelse. Anonymkode: d8c2f...ba7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Vi er veldig fornøyd med Yngri bedside crib: https://www.barnashus.no/yngri/tova-bedside-crib-grey?gclid=EAIaIQobChMI0IWPo8Lm8AIVQbTVCh3n4wqEEAQYASABEgKc8fD_BwE Anonymkode: fbd57...a57
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Chicco Next2Me! 🙌🏻 Den kan festes til foreldresenga, man kan heve hodeenden på senga ved tett nese eller lignende og den kan lett slås sammen og brukes som reiseseng, og fraktes i den medfølgende bærevesken. Anonymkode: 20da2...ca1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Chicco Next2Me! 🙌🏻 Den kan festes til foreldresenga, man kan heve hodeenden på senga ved tett nese eller lignende og den kan lett slås sammen og brukes som reiseseng, og fraktes i den medfølgende bærevesken. Anonymkode: 20da2...ca1 Hvordan er det materialet rundt? Hva er det laget av?Mtp at babyen ligger og puster inn det. Anonymkode: b60df...5cb
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er det materialet rundt? Hva er det laget av?Mtp at babyen ligger og puster inn det. Anonymkode: b60df...5cb Jeg spurte litt rundt det da vi skulle kjøpe, og noen sa at det var plast i bunn og på siden uten netting, så da syntes vi det høres for tett ut, mtp at babys soveplass skal ha ventilerende bunn og sider. Men vi har ikke sjekket selv, da butikker har vært stengt. Kan jo hende det er noe som er ordnet i nyere modeller. Anonymkode: d8c2f...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå