Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å orientere meg i verden av babyutstyr...

Noen som har en bedside crib å anbefale? 

Anonymkode: dc372...9fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sliter med å orientere meg i verden av babyutstyr...

Noen som har en bedside crib å anbefale? 

Anonymkode: dc372...9fb

Vi har kjøpt en slik: https://www.rudo.no/products/fillikid-bedside-crib-cocon--white

Vi ville ha god ventilasjon, også i bunn, mulighet for å bruke både med 4 og 3 vegger, justerbar høyde og vanlig madrassstørrelse. 

Anonymkode: d8c2f...ba7

AnonymBruker
Skrevet

Chicco Next2Me! 🙌🏻

Den kan festes til foreldresenga, man kan heve hodeenden på senga ved tett nese eller lignende og den kan lett slås sammen og brukes som reiseseng, og fraktes i den medfølgende bærevesken. 

Anonymkode: 20da2...ca1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Chicco Next2Me! 🙌🏻

Den kan festes til foreldresenga, man kan heve hodeenden på senga ved tett nese eller lignende og den kan lett slås sammen og brukes som reiseseng, og fraktes i den medfølgende bærevesken. 

Anonymkode: 20da2...ca1

Hvordan er det materialet rundt? Hva er det laget av?Mtp at babyen ligger og puster inn det.

Anonymkode: b60df...5cb

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det materialet rundt? Hva er det laget av?Mtp at babyen ligger og puster inn det.

Anonymkode: b60df...5cb

Jeg spurte litt rundt det da vi skulle kjøpe, og noen sa at det var plast i bunn og på siden uten netting, så da syntes vi det høres for tett ut, mtp at babys soveplass skal ha ventilerende bunn og sider. Men vi har ikke sjekket selv, da butikker har vært stengt. Kan jo hende det er noe som er ordnet i nyere modeller. 

Anonymkode: d8c2f...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...