AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Jeg tenkte å prøve meg på å ta matte 2PY igjen som privatist til høsten. Sonans er det bare å glemme da det er altfor dyrt og jeg har ikke råd. Har gått der før, og med sterk sosial angst blir det ikke mye hjelp å få. Vet dere om noe nettbaserte matte 2PY timer man kan melde seg på, som faktisk er bra, hjelpsomt og spesielt enkelt å forstå for slike som meg som sliter å bestå matte 2PY? Jeg vet om ASK, men vil gjerne vite om flere gode nettbaserte skoler som jeg kan melde meg på. Priser som på ASK er overkommelig. Har du ikke noe pent å skrive - ikke skriv. Jeg er kun ute etter nyttige råd. HAr forresten brukt youtube, khan academy, matematikk.net, men alle de er veldig vanskelig å forstå, rotete og ingen mulighet for å spørre om hjelp dersom jeg lurer på noe. Anonymkode: b49c7...c8f
stan Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Har du undersøkt muligheten for å være hospitant på en skole? Da får du undervisningen, men læreren har ikke ansvar for å sette karakter. Sjekk med rådgiver på en skole i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Bruk campus inkrement, se på YouTube. Og så løs eksamensoppgave fra dag 1. Anonymkode: b1c2e...974
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 stan skrev (18 minutter siden): Har du undersøkt muligheten for å være hospitant på en skole? Da får du undervisningen, men læreren har ikke ansvar for å sette karakter. Sjekk med rådgiver på en skole i nærheten. Kan man få 6 på eksamen selv om har noe få feil? Anonymkode: b1c2e...974
stan Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan man få 6 på eksamen selv om har noe få feil? Anonymkode: b1c2e...974 Ja, men det må være små feil og helst av en type som ikke skyldes manglende forståelse.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 stan skrev (3 timer siden): Ja, men det må være små feil og helst av en type som ikke skyldes manglende forståelse. Da har jeg et håp! Hadde nylig eksamen, gikk strålende Anonymkode: b1c2e...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå