Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal studere barnevern på universitetet så spørsmålet mitt er , hva er forskjellen mellom 3 års bachler eller 5 års master hva er best? Er det noe av det som gjør det enklere og skaffe seg jobb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle i barneverntjenesten skal ha master etter hvert, så svaret er master

Anonymkode: 438aa...a98

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle i barneverntjenesten skal ha master etter hvert, så svaret er master

Anonymkode: 438aa...a98

Hvordan skal jeg gjøre det man kan velge 3 års bachler eller 5 års master så du anvefaker å ta master ig drite i bachleren?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt bachelor, jobbet noen år og så tatt master (for eksempel ved NTNU - de har mange interessante bolker å velge i). Å ha litt praksis før man tar master er fint. 

Anonymkode: 8a0a8...35e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville tatt bachelor, jobbet noen år og så tatt master (for eksempel ved NTNU - de har mange interessante bolker å velge i). Å ha litt praksis før man tar master er fint. 

Takk for svar beklager maset men siste spørsmål MÅ jeg ta master hvorfor og hvis bei hvorfor ikke? Å får jeg jobb uten master hva kan jeg jobbe som uten master

AnonymBruker
Skrevet
Kjørpå skrev (1 minutt siden):

Takk for svar beklager maset men siste spørsmål MÅ jeg ta master hvorfor og hvis bei hvorfor ikke? Å får jeg jobb uten master hva kan jeg jobbe som uten master

Masterkravet innføres fra 2031, slik jeg har forstått det. Da må man enten ha master eller minimum 4års erfaring + videreutdanning på minimum 60 studiepoeng. 

Med bachelor kan du få jobb både innen kommunalt barnevern og statlig barnevern, skole, omsorgsbolig ol. Jeg jobber i den kommunale barneverntjenesten.,

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får jobb med bachelor nå, så betaler vel jobben for at du får utdanning som er sidestilt med master? Når det blir påkrevd? 

Anonymkode: 2dabb...c69

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du får jobb med bachelor nå, så betaler vel jobben for at du får utdanning som er sidestilt med master? Når det blir påkrevd? 

Anonymkode: 2dabb...c69

Åja okei, men det blir påkrevd i 2031

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...