Kjørpå Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hei. Jeg skal studere barnevern på universitetet så spørsmålet mitt er , hva er forskjellen mellom 3 års bachler eller 5 års master hva er best? Er det noe av det som gjør det enklere og skaffe seg jobb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Alle i barneverntjenesten skal ha master etter hvert, så svaret er master Anonymkode: 438aa...a98 2
Kjørpå Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle i barneverntjenesten skal ha master etter hvert, så svaret er master Anonymkode: 438aa...a98 Hvordan skal jeg gjøre det man kan velge 3 års bachler eller 5 års master så du anvefaker å ta master ig drite i bachleren?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Jeg ville tatt bachelor, jobbet noen år og så tatt master (for eksempel ved NTNU - de har mange interessante bolker å velge i). Å ha litt praksis før man tar master er fint. Anonymkode: 8a0a8...35e 2
Kjørpå Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville tatt bachelor, jobbet noen år og så tatt master (for eksempel ved NTNU - de har mange interessante bolker å velge i). Å ha litt praksis før man tar master er fint. Anonymkode: 8a0a8...35e Takk for svar beklager maset men siste spørsmål MÅ jeg ta master hvorfor og hvis bei hvorfor ikke? Å får jeg jobb uten master hva kan jeg jobbe som uten master
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 Kjørpå skrev (1 minutt siden): Takk for svar beklager maset men siste spørsmål MÅ jeg ta master hvorfor og hvis bei hvorfor ikke? Å får jeg jobb uten master hva kan jeg jobbe som uten master Masterkravet innføres fra 2031, slik jeg har forstått det. Da må man enten ha master eller minimum 4års erfaring + videreutdanning på minimum 60 studiepoeng. Med bachelor kan du få jobb både innen kommunalt barnevern og statlig barnevern, skole, omsorgsbolig ol. Jeg jobber i den kommunale barneverntjenesten., Anonymkode: 8a0a8...35e 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Hvis du får jobb med bachelor nå, så betaler vel jobben for at du får utdanning som er sidestilt med master? Når det blir påkrevd? Anonymkode: 2dabb...c69
Kjørpå Skrevet 30. mai 2021 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du får jobb med bachelor nå, så betaler vel jobben for at du får utdanning som er sidestilt med master? Når det blir påkrevd? Anonymkode: 2dabb...c69 Åja okei, men det blir påkrevd i 2031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå