AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hvis en yngre mann ,tja la oss si i begynnelsen av 20 årene, blir tiltrukket av en dame som er 12-14 år eldre. Vil han da forvente , og bare være interessert om denne damen er seksuelt trygg og vet hva hun vil? Jeg er denne damen som tror en yngre mann er interessert, men jeg er verken en sexmaskin eller kan være dominerende i sengen. Jeg føler meg veldig tiltrukket av denne mannen, men jeg kan ikke stå frem som en seksuell mentor. Vil jeg da ikke være interressant lenger for han? Føler meg usikker og tenker at jeg i allefall ikke vil stå til hans forventninger.... Anonymkode: 45037...068 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Det er umulig å si hva han forventer. Han regner nok med at du har mest erfaring i hvertfall. Det med mentor og dominans er ikke sikkert han tenker på. Bare friheten til å utforske hverandre, uten tanke på kjæresteforhold, kan være fristende nok. Ta en prat, og avklar forventninger. Jeg hadde mitt første samleie noensinne, med en kvinne som var 14 år eldre enn meg. Hun var nyseparert, etter flere sexløse år i et dårlig forhold. Hun hadde for eksempel aldri blitt slikket, og det var på mange måter jeg som måtte føre an. Noe klønete ble det for begge, men ikke verre enn at hun spurte om vi kunne møtes flere ganger. Anonymkode: bf627...4f1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har hatt sex med flere godt yngre menn enn meg. Alle har vært veldig usikre, uerfarne og ikke opptatt av den andres nytelse (tilsynelatende). Dårlig sex, enda jeg prøvde å vise mine behov. Jeg ble fryktelige usikker selv. Heretter holder jeg meg til menn over 30🙂. Ps, vet dette er generaliserende, men det er mine erfaringer. Anonymkode: 07208...32a
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Ikke overtenk. Det handler bare om at du, som eldre kvinne, oppfattes som lett tilgjengelig for unge menn. That's it. Alt sånn om "kjenner sin egen sensualitet" og "har kontakt med sitt indre villdyr" og sånne ting er bare kvinnelig egobeskyttelse. For mannfolka er det veldig, veldig enkelt. Anonymkode: f82ee...7fc
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 At du vet at du er tent på han og at du gjerne tar det til sengen setter deg rimelig langt foran hans jevnaldrende. Bare det å komme til en kjærlig omfavnelse hos en god og varm kvinne uten å ha fått hodepine fra å skulle løse floskel-ordspillet som hun trenger for at seksualakten skulle innta sin rettmessige plass som universets sentrum. Gjør det ukomplisert og om dere to. Anonymkode: 8a28e...5ee 1
draug 75 Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Noe av meningen med å holde på med voksnere damer var vel, for meg i alle fall, den tryggere seksualiteten i at de visse mer hva de ville og visse hvordan de skulle få det slik. Ikke nødvendigvis å vøre dominerende: du må huske at et sub må også vite hva hun (i dette tilfellet) gjør og kommunisere dette. Og selvfølgelig erfaringa: det er og skal være noe annet enn å "høvle plank."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå